I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bingolotto och analsexreferenserna.

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-04-28 15:16

Bingolotto och analsexreferenserna.

Hej mina kära vänner.
Jag satt för några veckor sedan på mitt jobb och led igenom ett helt avsnitt av bingolotto, då morrissey skulle uppträda i det. Programmet var ungefär som jag alltid trott att det skulle vara, klämkäckt, nördigt och rätt trist. Men det som slog mig, och även min arbetskamrat som tittade med mig, var programledarens upprepade referenser till analsex.

Vid flera tillfällen stack han in kommentarer som "nu byter jag hål och kommer in bakifrån" eller "25 000 i bensin, rätt upp i pastejköket".

Nu undrar jag om något bingofan lagt märke till detta, eller om det bara var jag och polaren som svamlade.

Min teori är helt enkelt att han har ett vad med sina polare som genererar typ tusen spänn varje gång han slänger in en analreferens i programmet. Det var liksom alldeles för uppenbart för att vara oavsiktligt.

"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25