I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-03-13 23:43

Safran vs God

Söker lite i forumet men kunde inte hitta någon tråd om programmet så gör en ny tråd. Kan vara att jag är helt inkompitent på att söka men det får ni leva med. Men nu till saken...

Har följt program nästan fullt ut, har missat 1-2 avsnitt. Iaf dagens avsnitt var aningen skumt tycker jag. Var exorcismen bara skådespel från Johns sida eller var det seriöst? Kunde inte se några indikationer på att han spelade och om han gjorde det så borde han kanske satsa på en skådespelarkarriär. Med tanke på hur kritisk han har varit mot religion i dom övriga program så tycker jag det verkar konstigt om detta fungerade, om han inte hamnade i någon form av hypnos vill säga. För är själv väldigt skeptiskt gentemot religion (eller tron på något högre väsen) och vågar väl kalla mig ateist, möjligtvis agnostiker, så därför är jag väldigt tveksam till att han fick sina "demoner" utdrivna.

Men vad säger ni som såg programmet? True or false? :)

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.