the hurricane
jag vill bara fråga om det finns nån mer än jag som verkligen älskar denna film! med en av dom bästs skådespelarna "DEnzel washington"! mina favorit scener är : när rubin carter "denzel" får ett paket av lesra och han kollar va det är i fängelse sällen! det är en boxnings "kappa" med luva! så sätter han på sig den! så hör man i bakrunden "rond klockan" ding ding och så hör man massa folk skrika och en kommentator på sånt där old style sätt! samtidigt som Rubin skuggboxas! det ryser i kroppen på mig i den scenen! precis innan dom får feta att rubin blir fri! så sitter rubin i en cell och väntar på att få gå och höra sin dom! så sitter lesra utanför! denzel berättar att det inte är en slump att dom träffats"med att säga vad deras namn betyder och slår ihop det och det blir en textrad ur bibeln" när dom sitter i rättsalen och rubin släpps fri! hoppas nån orkar läsa allt inlägg editerat: www.imdb.com
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
|