I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

två miljarder saker jag hatar med "storm".Spoliers

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2006-02-09 21:53

två miljarder saker jag hatar med "storm".Spoliers

1. Den tar aldrig slut
2.Det är en studie i hur man gör dålig film
3.Den får mig att skratta högt när jag tänker på att sveriges ambassad vart nerbränd. För sverige är ett skitland med skitrecensenter som tycker att allt som är mer visuellt ambitiöst än "det sjunde inseglet" är sveriges svar på Matrix.
4. Dom baitar Matrix.
5. Dom baitar Silent hill.
6.Dom baitar det gamla kultspelet sanitarium.
7. den slösade min dyrbara tid.
8. den tar ju aldrig slut.
9.den får mig att vilja slösa ännu mer av min dyrbara tid eftersom den får mig att vilja söka upp de ansvariga för den satans filmen och sedan bitchslappa dom.
10. den får mig att betvivla värdet av demokrati, eftersom jag känner att jag bara vill avrätta de ansvariga för den här sörjan.
11.den får mig att betvivla värdet av uttrycksfrihet, eftersom jag känner att jag bara vill avrätta de ansvariga för den här sörjan.
12.den får mig att betvivla min tro på mänskligheten, eftersom jag känner att jag bara vill avrätta de ansvariga för den här sörjan.
13. dom använder det äldsta greppet i berättarteknik: han var typ bara schizo. eller något liknande david lynch-flum.
14. den får mig att vilja börja missbruka rökheroin tills jag dör. Så länge jag bara glömmer att jag någonsin sett skiten.
15. folk i salongen suckade och klagade högt. Ingen fattade hur fittorna på filmkrönikan kunde ge skiten fyra fåtöljer.
16.vaffan är det för jävla tv-spels sekvens i mitten av rullen där Eva Röse springer omkring och drar keffa one-liners?
17.musiken
18.dialogen
19. den ger en falska förhoppningar genom att börja bra och sluta sämst.
20. vem försöker jag lura? den börjar ju inte ens bra.
21.vad fan har titeln med någonting att göra?
22.scenen när han snackar med sin bror i källaren. fy fan va cheesy.
23. repliken: "smaka på den här"
24.repliken: "Vad fan är det som pågår egentligen?!"
25. repliken: "öppna asken" om och om och om och om och om och ooooooooom igen.
26. hon hoppar i slutet. fy fan vad förutsägbart.
27. vad fan har det där rådjurstemat med någonting att göra? VA?? Hundra spänn till den som kan förklara d!
28. natacha peyre i en trappa.
29. den tar aldrig slut.
30. att dom är på Kuba. sen allingsås, sen hemma, sen på Kuba, sen allingsås, sen hemma, sen på kuba, sen allingsås, sen hemma.
31. början
32. mitten
33.slutet
34. dom häpnadsväckande skådespelarinsatserna.
35. replikbytet: -men jag trodde ni var odödliga. - nej, men vi är känsliga för eld.
36. den där Katta. Och att han aldrig har älskat någon så mycket som han älskade den där katta. och vilken skådistalang hon hade sen. hur svårt kan det vara att haspla ur sig repliker i en luddig flashback-scen?? va?? bara Katta kan misslyckas med nåt sånt!!
37. alla jävla jumpcuts.
38. att dom har försökt dölja det ruttna manuset med en massa Mtv- estetik.
39. den onda killens Goons.
40. hur DD knockar en av dom där Goonsen med en sten vid the blast furnace. och hur bekvämt det är att det finns en liten knapp bredvid Röses dödsfälla inom räckhåll.
41. Att DD försöker släcka the blast furnace med en hink vatten.

jag orkar inte mer. mitt tangentbord börjar nötas ut. men ni hajjar grejjen.

Jag ska fan söka upp de ansvariga för den här skiten och kasta lök i deras brevlåda.
Jag lyssnar hellre på helikopterljud resten av mitt jävla liv än att se om den där filmen!
Min vän vart så deprimerad när han såg den här filmen att han höll på att hoppa framför ett tåg.

the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED