I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kolla på tv? Hell naw! [Tv-fria veckan börjar idag!]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2006-02-01 18:02

Kolla på tv? Hell naw! [Tv-fria veckan börjar idag!]

Nytt meddelande:

Idag, den 24 April, börjar den tv-fria veckan!

Uppmanar alla att fundera på hur mycket tid ni lägger ned på tv:n, vad ni hade kunnat göra istället, och vad det gör med era söta små huvuden.

Läs mer på http://www.turnoffyourtv.com

Gammalt meddelande:

Hej vänner!

Jag har ett litet obetydigt problem. Ett problem som jag skulle vilja belysa och diskutera med andra liksinnade whoa-användare. Hoppas ni kan bidra med något roligt och att ni kommer att njuta av tråden lika mycket som jag. Atmosfären i tråden skall vara harmonisk och laid-back. Ironi undanbedes.


Bakrundsfakta:

Tv:n borde inte vara förra milleniets snyggaste uppfinning men är det tveklöst. Bebisar, pensionärer och många där i mellan sitter nån gång klistrade, hänförda och uttråkade framför denna skärm. Vissa har inte den blekaste aning om varför tv:n är så rolig, för vissa fungerar den som en bästig och skojsig vän, för andra är den endast en möbel i mängden.

Iaf, jag ska nu sluta kolla på den lilla dumburken och behöver lite tips och tricks på hur detta smidigast utförs. Har ett misslyckande i handbagaget med mig, så rebound-mongos välkomnas med öppna armar.


Diskussions-frågor:

Sitter du just nu tv-lös och har gjort så en längre tid? Berätta mer!
Vad var det svåraste med att sluta glutta? Berätta mer!
Älskar du att kolla på tv och tycker att jag är dum i huvet? Berätta mer!

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.