I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

American Idol, måndagar 22.35 (inga spoilers)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2006-01-30 23:21

American Idol, måndagar 22.35 (inga spoilers)

Sökte och hittade ingen tråd.

Tänkte starta tråden när första avsnittet gick förra veckan men glömde bort det. American Idol går alltså på Fyran varje måndag kväll. Om det finns en anledning att se det så är det för Simon Cowell ! Trodde inte jag skulle få se honom på svensk TV, fan vad underbart hemsk han är. Hoppas de sänder X-Factor (England, då är Sharon Osbourne också dommare samt Louis Walsh men tvekar på att man känner till honom i sverige så vidare man inte är ett extremt westlife fan) till hösten också.

La till inga spoilers då jag antar att det är slut i USA men vet inte säkert (det heter American Idol 2006 med de lär vara efter i vilket fall).

Bäst hitills i programmet har varit den jävla knasten som hoppade runt och skrek (nu precis före denna reklampaus jag skriver i). Han gick vidare antagligen för att Paula Abdul och Randy Jackson ville jävlas med Simon hihihihi...

Skåne!
"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"