Blood in Blood out citat! kom igen nu alla :)
Mina bidrag: "Vato loco must be on medication to come here" "Dream on pedro, dream on"
Producent
2006-01-27 09:19
"Vatos locos forever"
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
"allah is blusching" - Big Al - den skönaste av dom alla! stavning på blusching.....
"eey ciinderella go find yourself another fellaaa" haha så jävla klockren film. pendejoo...
SKU - SKU - SKULASON!
haha! skönaste filmen:P Miklo är så härligt överspänd:P
http://www.myspace.com/kpeemusic Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART! FET SKIT!
"We got something better than a rabbit's paw holmes.. we got familia !"
CHALLLEE
myspace.com/doctastrain
Den bästa: "You should not have done that to my brother, Cruzito, ese! Know what I mean jellybean? You wanna dance? I know a tune, it's called stick and cut." Know what I mean jellybean! Jag menar är ett rim som nsätter skräck i mig iallfall, fyfan, klassiskt!
"You see that black guy with the comb over there? Thats Bonafide.. don't take nothing from him, or you will and upp with that black power comb trough your heart." och från extra matrialet: "Hey bonafide, that's a pretty fine comb you've got.. maby I'll give it to one of mine bitchessss" Don't you understand that this comb has power 'ese'? Black power! But see a fole lika you wouldn't understand that"
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
Tycker denna är skönast från filmen "When you expect nothing and get everything, that's destiny"
Those polar bears over in the corner, that's Aryan Vanguard. The AV-ers. Those white boys control the dope trade... do freelance killings, anything for the right price. - Popeye Savedra Spitshine that shoe, boy! - Lightning Hey, Cinderella. Go find yourself a fella. You're on the clock bitch and midnight is coming. - Popeye Savedra
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
"brought you monkeys some coconuts, from Quentin!" - Smokey
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Vatos Locos for life :)
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
vad betydde vatos locos nu igen? :/
Forumsignatur:
galna polare
http://duckdown82.tumblr.com/
"Does it snow in LA? Does a white boy get a placata?"
"YEAH THATS HIM! HE DID IT, HES THE BGA LEADER.. HE ORDERD THE HIT" "Why would I put out a fire with gasoline?"
Vidrigaste citat måste ändå vara den Miklo ger Big Al: I will lick you clean Sen ett sug på Big Al's finger. Snacka om kalla kårar.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Chicano U-turn!!
AIK - Juve
duckdown : Nänä, Vato betyder kille/snubbe, locos galna som du sa. Galna killar. Don´t get it confused med pojke, för att kalla någon ifrån t.e.x pico aliso boy resulterar i något som ingen vill vara med om.
Konsertbesökare
2006-01-28 00:50
-"We gotta get you to a hospital" -"No, I don't wanna go to the hospital, people die there" Nåt sånt tror jag att det är efter att Miklo(?) har blivit skjuten..
slimjim.. aa när dom sitter i bilen.. "chicano u-turn" HAHA "hey white boy, give me some chon-chon" klockren
I have to return som videotapes!
Det ballaste är när Lightning säger "hehe, fuck him"
"cindarella go find youself another fella" nej! skulle precis quota den =D
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
"This is the best thing I had in nine years, vato loco" Bästa.
respect is everything in this life are you ready to die for it we will se.BLOOD IN BLOOD OUT HAHA..
Sövermanland
"I cut you off like they did my leg" & "Get out puto, you´re not my blood". Den filmen är fan fylld med stenhårda repliker!
haha chicano u turn är det fetaste :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I have found my La razza, Vatos Locos 4 ever homez
Walla
"Bailamos hasta muerte" HELL YEAH
Rör inte min prilla !
CHICANOOOOOOO!!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
"Fuck you detective!" Miklo till Paco innan han blir skjuten av densamme. Tycker jag var fint.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
"Where the fuck did u get that blacka, little bo peep? So de pico aliso. Hey, Cinderella. Go find yourself a fella. You're on the clock bitch and midnight is coming. You've got the wrong man. Nånting ohörbart. Chuey, Chuey! Is me carnal! Orale vato!! ...there some vatos u should meet." haha skönaste ^^
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
Burnedsoul "oooh look its joooohn waaayne yo" - chewie Ja. den scenen är riktigt härlig :)
Landskrona Skånes stolthet
Ghetto-unge P20 chewie, hahahahaha!
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
även om man inte ser chewie såå himla mycket i filmen så är han nog den härligaste i filmen. han har en så¨skön "vato" stil ... vad jag tycker då :P
Landskrona Skånes stolthet
galen nostalgi genom hela filmen :D
SKU - SKU - SKULASON!
aset du citerar väl fel? om du menar big Al när han serverar lunch så är det: "in your dreams pedro, in your dreams" en annan skön är: "There´s a rare sunshine down there in all that darkness, come here sweetheart"
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
pacos morsa: "Who are you fighting against?!" Chuey: "TRES PUNTOS"
get yours heter du aset eller? jag skrev ju aset längst upp, med det menade jag att inlägget var riktat till användaren aset.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
"no fuckin jura in this town can do the chicano u-tuuuuuurn"
Cuidado con el chorizo. You might need it for later.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"I´m gonna riiiiiide you!"
Jah Bless
Vet inte om nån sagt det redan men... : "No can do carnal" säger ledaren för BGA eller vad de heter till miklo i finkan.
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
"Cocaine is America's cup of coffee"
så kan det vara !
"i do not give a good got damn who that taco eatin' muddafuckah was"
så kan det vara !
I ain't no rata!
"No can do carnal.." som bonafide säger angående BGAs skulder till la Onda är jävligt snyggt
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro