I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pimp my ride.... UK??

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-01-22 18:29

Pimp my ride.... UK??

Är detta program ett skämt eller?
Program ledaren är en äldre man i 50 års åldern
i hiphop kläder som försöker prata som Xibit, försöker
vara som Xibit.
Dom som "spelar" West coast customs uk. är 6 engelska kåkfarare/datanördar som försöker prata som dom riktiga
W.customs.....

Frågan är...
När kommer MTV ut med pressmeddelandet... April April......?

-----...--..--..--..-.-.-----
Manager

2006-01-22 18:31
vaa? mer info tack
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2006-01-22 18:33
Ja det var superroligt att kolla på.
Ska lätt försöka följa det.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2006-01-22 18:36
nej. programmet är gjort utan vara sig självdistans, ironi eller humor i största allmänhet. en 50-årig man i hiphopkläder är naturligtvis något som var menat att tas på största allvar av publiken.

2006-01-22 18:55
"gubben" är tim westwood, en av uk´s mest respekterade och längst körandes dj, men han är änna pinsamm ändå, men hans radio program är klassiker, särskilt de äldre...

www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-01-22 19:13
Jag mådde illa när jag såg det.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2006-01-22 19:53
det maste jag bara se ...

2006-01-22 19:54
jag tycker det är mkt bättre än originalet... man får inte riktigt höra lika många "OH MY GOD!" vilket är positivt och de spelar typ kasabian och groove armada istället =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-22 21:37
asså jag är inte den som är den.

man måste inte vara ung svart amerikan för att lyssna på rapmusik.
men om man är gammal vit engelsman så ska man fan inte uppföra sig som tim westwood gör. det är helt jävla pinsamt och man ser ju blicken i folks ögon när de öppnar dörren och ser tim westwood där. det är inte lika mycket entusiasm som att se xzibit.

sen att mitt bordsvatten har mer attityd och karaktär än teamet gör inte skiten bättre heller.

ändå kollade jag på alla typ 6 avsnitt, varför?

2006-01-22 21:38
sen måste jag säga att avsnittet när det är typ en pakistanier som får sin bil pimpad är så jävla roligt. när typ hela hans släkt och i princip hela kvarteret kommer ut för att känna på den, skitkul.

2006-01-24 09:36
jag skrattade mig igenom programmet när jag såg det. dom kan ju inte mena allvar!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Rappare

2006-01-24 10:37
vissa delar var ett rent plagiat från vanliga Pimp my ride, vissa moment. T.ex. att alla ska protestera då han kommer in med bilen och vissa repliker var med. Så det känns rätt onödigt att göra ett sånt här Pimp my ride, då de helt tydligt har sämre budget än den amerikanska versionen så,. det här fungera helt enkelt inte.
facebook.com/idiomatisk - fan page

2006-01-26 00:36
japp dom sa det på mtv news idag, så vill man få sin ride pimpad så kan man glida in på mtvs svenska hemsida å maila en bild på sitt rishög..
den som hoppas skiter på sig och dör

2006-01-26 00:36
sitt rishög ja..
den som hoppas skiter på sig och dör