I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den vidrige av Anastasia Wahl

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-01-09 01:25

Den vidrige av Anastasia Wahl

Tänkte bara höra om det är nån som har läst den eller hört något om den, vad tycker ni om den isåfall ?

Efter drift kommer solsken. (Snackar inte bilar)..................

2006-01-09 14:34
Tror jag läst den, det mesta iallafall och den är väl lite småsöt.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2006-01-09 20:24
småsöt? förklara .

2006-01-11 16:52
kul att nån inte läst den eller vet nått om den ^^

2006-01-11 17:54
Jorå, jag har. Den är väl en något burlesk historia med mycket knull, men knappast provocerande och bara delvis rolig.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2006-01-12 15:03
jag älskar alla klitty-böckerna av pseudonymen anastacia wahl (en uppenbar drift med wahlströmsförlag som ger ut kitty-böckerna).

"den vidrige" var enligt mig en helt underbar satir som drev med allt och alla på ett väldigt träffsäkert sätt. speciellt på pricken var beskrivningen av det trångsynt politiskt korrekta anarkistkollektivet.

uppföljaren "akta dig för dvärgen klitty" var ännu bisarrare och ännu mer underhållande. få glömmer begrepp som sårsex eller sexscener på slottet med prinsessan madeleine inblandad.

"klitty 3" skiljer sig dock väldigt mycket från de första två och man kan nästan misstänka att det är en annan författare som intagit pseudonymen. att man gillat de första två böckerna är knappast en garanti för att man gillar klitty 3. jag tycker dock att även trean var bra men långt ifrån lika satirisk. den driver inte med det samhälle vi lever i på samma sätt som de två tidigare gjort utan är mest en sjuk saga så att säga. jag tycker dock att det är underhållande läsning det med.

2006-01-30 08:02
Jag orkade typ halva den vidrige innan jag tröttnade. Gunnar blå är mer hanterlig om man vill läsa surealist-satir-porr.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob

2006-01-30 09:47
Jag har läst den, och den var väll okej. Lite småkul sådär.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2006-02-02 20:37
jag läste den, hade en hel del förhoppningar, men det visade sig vara kanske det sämsta vertigo fått för sig att ge ut. ett tråkigt försök att provocera med lite snusk/våld/sex/anti-pk, tråkig story i övrigt.
skrattar man hejdlöst när man ser ordet "bajskorv" utskrivet kan man väl prova.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-02-13 19:45
Ah, jag tyckte att den var fantastisk.
Särskilt anarkistkollektivet och allt glädjefyllt snuskande.

När jag läst klart den gick jag över till Närstid:Vanessa, feministiskt porr. Vilken besvikelse.