I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vidriga/sjuka böcker

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-01-05 01:49

vidriga/sjuka böcker

behöver hjälp med födelsedags present till min kussin..
han gillar riktigt vidrigs/sjuka böcker..

så kom igen och hjälp mej. droppa dom vidrigaste och sjukaste böckerna ni läst !!

Efter drift kommer solsken. (Snackar inte bilar)..................

2006-01-05 02:09
"Sodoms 120 dagar" är nog utan tvekan en av de vidrigaste böcker som skrivits. .skriven av Marquis De Sade på 1700 talet när han satt i finkan. Den handlar om sexuella övergrepp på tillfångatagna ungdomar och tar upp bla: våldtäkt, analsex, tortyr, tidelag, bajssex, kissex, pedofili, stympning osv osv . .

Den har även filmatiserats under namnet Salo: Sodoms 120 dagar och det är nog en av de absolut vidrigaste filmer jag sett så om du vill att han ska kräkas och må illa ..köp Sodoms 120 dagar på adlibris ..precis utkommen på svenska :)

"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold

2006-01-05 02:23
tack för tipset :) har sett den filmen och den kan man ju inte rekomendera att nån ser iaf ^^ måste va en av dom sjukaste filmerna ever!

nu har ja en bok som ja kan köpa.

kom igen folk droppa mer nu !

2006-01-05 02:29
LidL P61

Har hört att choked ska vara ganska vidrig. Samma författare som skrev fight club. Mer vet jag inte, men kolla gärna upp!
pop full a beer

2006-01-05 02:30
Kalibr P19 tack m8 :)

2006-01-05 02:34
Kalibr P19 hittar ingen som heter chocked men han har skrivit en som heter chock, kan det vara den ?

2006-01-05 02:36
kom igen folk droppa !

2006-01-05 03:11
Han skrev choked, inte chocked.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>

2006-01-05 03:13
okey ^^ har du läst den ? bra ?

2006-01-05 12:59
Du måste nog specificera vad du menar med vidrig. Folk tycker american psycho är vidrig, jag tycker den är smart.
Annars släpper svenska vertigo mycket, teratologen och de sade, andra författare du skulle kunna testa är kanske will self, ian banks, vissa av ballard och burroughs. Fast det beror på vad du menar med vidrighet förstås, anastasia wahls den vidrige ska ju vara vidrig men jag vet inte.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2006-01-05 14:16
Äldreomsorgen i övre Kågedalen av Nikanor Teratologen. Mycket vidrig, mycket kul
Ancora silenzio pezzi di merda...

2006-01-05 14:27
Den är visserligen inte så vidrig utan mer fascinerande,
men "Psychopathia Sexualis" är en klar favorit bland udda
böcker, speciellt eftersom den består av massa faktiska
fallbeskrivningar av sexuella avvikelser, en del minst sagt
specifika/udda (som en man som enbart fick tillfredställelse
genom att hugga kvinnar i ena skinkan med en kniv ute på
stan, varpå han omedelbart fick utlösning).

www.amazon.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-05 15:12
Ratbastard sa det!

Äldreomsorgen i övre Kågedalen av Nikanor Teratologen.

ett litet utdrag för att visa hur sjuk den är

Ja minns så väl när ja börja misstänka att morfar ä sinnessjuk. Vi hade int bott ihop så länge då, ja va förmodligen knappt skolplikti. Vi hade bara vänslats lite. Ja kunde int älska på riktit än, å morfar va naturlitvis impotent utom när de gällde att me våld besudla skrämda munhåler. Gud hur ja ändå sakna hans gulliga snopp, den skrynklit sladdriga, å dom modstulet dinglande knotterbollarna, torra som sandpapper å nästan helt hårlösa! Sen i förrgår ä han inlagd för avgiftning, å utan han ä hemmanet en krypta.
De verka nästan som om han i de tidiga å oskyldiga skedet av vår kärlek skämdes för sina svultna begär... Han ville mest bara kela å smeka å nafsa å tafsa i mörkret, å på morron gav han mä jämt en present...

Just det här kommer iof från bok 2 i serien om morfar och pyret. men bok 1 är lika sjuk.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2006-01-05 15:15
apu47: den filmen är det värsta jag sett på en film och jag tycker ändå att jag sett en del. Blev äckeloverload rätt fort. Fast det värsta tyckte inte jag var äcklet utan alla sexuella övergrepp och den allmänna misären. Man känner sig som en äcklig, dålig människa när man har sett den. blä...

Det finns säkerligen massa självbiografiska böcker av seriemördare, psykopater och pedofiler med en massa gojs.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se

2006-01-05 16:05
umm, glömde bort underground litteraturen i industri/noise världen. Där finns mycket smått och gott. Hittar du nått med peter sotos är din lycka gjord.

2006-01-05 19:24
Den Nakna Lunchen av William Burroughs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-05 20:42
Lyckad Nedfrysning av herr Moro är underbar.

Länk till Bokus

Det är en samling noveller och bilder som skall förklara känslolivet i den postmoderna världen vi lever i. Har sina hemska stunder men också sina ljuva .. Den är till för att skapa erfarenhet på något vis.. kolla in den helt enkelt.
S.C. - Ferdinand - [email protected] -

2006-01-05 22:02
tack för alla tips :) droppa mer folk :)

2006-01-05 22:23
Heh, ja kolla in avdelningen för kvinnlig sexualitet på ditt lokala bibliotek, finns fullt med dylikt.

2006-01-05 23:59
tycker att filth av irvine welsh är en av den bästa, samtidigt som vidrigaste, bok jag läst. inte direkt grova beskrivningar, utan bara en känsla som blir mer och mer äcklande ju längre man kommer
http://www.kommandot.se/wp/

2006-01-06 00:58
Hultin P18 : Läst den, rätt kul :)

2006-01-06 01:29
tack för alla bra tips =)

keep em commin'

2006-01-06 03:31
vad har peter sotos skrivit och är dom bra ?

2006-01-06 14:04
peter sotos: "Peter Sotos' writing is sometimes lumped into the "true crime" genre, though it is probably more accurate to call it "transgressive" writing. Sotos focuses on the crimes of serial killers, writing in gross detail about violence, rape, and murder, usually of children. Sotos tends to write in the first-person voice of the criminal; his characters are for the most part unreptentant, lashing out at their victims for their behavior both before and after the crime."

Pure (1984-5, zine)
Tool (1991, novel)
Parasite (1993-5, zine)
Total Abuse (1995, anthology)
Special (1998, novel)
Index (1998, novel)
Lazy (1999, novel)
Tick (1999, novel)

2006-01-06 17:26
vart går dom att få tag i ?

2006-01-06 17:47
PollyDarton F22

parfymen, oh jag älskar den boken.
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"

2006-01-06 18:01
Internet, eller genom zines.