naero X0 nick of time hette den... fan jag tänkte nästan att det var johnny depp men han ser så annorlunda ut där.. trodde det var nån annan :)
JMD, Jag Måste Dansa!
SÖKER FILM! En film som jag såg för ett par år sedan, handlar om ett gisslandrama, kommer inte ihåg så mycket av den, förutom att gisslantagaren/tagarna liksom kommer närmare och närmare själva gisslan. Tror de ångrar sig och vill få ett bra fredligt slut på det. I filmen beställer han även in pizza till gisslan. Den slutar med att polisen och han/dom kommer överens om en frigivning eller något sånt men polisen ljög och han åker in. Kanske inte så bra info men det är allt jag kommer ihåg, skulle så görna se filmen igen!
^ Smart sagt.
SÖKER FILM ! Hej ! Jag söker en film som jag inte vet vad den heter. Den handlar iallafall om sydafrika på kanske 90 talet. Mycket knark inblandat. Först får man se när dom är barn. Och då äre typ en liten neger som skjuter alla på ett hotell. Sen får man se när dom är vuxna och då handlar det om knarkkungen "Zee" eller nåtsånt.
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
GreenApple P14 City of gods och det är inte sydafrika utan sydamerika väl.
Själv söker jag en amerikans film från 2007 tror jag där en snubbe vill bli stuntman osv. Typ en vanlig highschool rulle har jag för mig men han vill somsagt bli stuntman och gör en massa dumheter.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
jaquil P19 haha japp självklart äre sydamerika. det är brasilien nu efter att jag sett filmen. grejjer var att jag mindes bara negrer därför trodde jag att det var afrika. tack iaf !
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
jaquil - hotrod heter filmen du är ute efter. hysteriskt rolig.
We call them winerbrods.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
shuue nån som vet vad den här filmen heter?
här är
bild! tack på förhand!
"Lev livet, ingen har ändå överlevt det"
joxel P17 JAG VEET, faan låt mig tänka i en minut..
^ Smart sagt.
poker_face det var en lång minut du:P
napoleon dynamite?
"life's a garden, dig it."
joxel P17 Haha oops, hann somna igår :P
Men som Balhoo sa, Napoleon dynamite!
^ Smart sagt.
japp så var det ja:D hade hjärnsläpp å alla vet väll hur jobbigt det är:P tackar!!
tv serie med en dinosauriefamilj! jag behöver hjälp med att komma på namnet på en serie som gick för länge sedan. den handlade om en dinosaurie famlij där farsan jobbade som byggare typ och när han kom hem skrek han alltid "honey, im home!". va fan hette den nu igen !??!?!?
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
Skivsamlare
2007-12-07 23:17
gan-jan , haha - the flintstones :)
Yes! In Concert — For the love of music
Behöver hjälp med ett barnprogram! (Sent 80-tal, tidigt 90) Jag har fastnat i ett problem, nämligen att jag inte hittar ett barnprogram som jag så tydligt minns men ingen annan verkar göra. Det gick (enligt mitt minne) vid jultid , det var alltså ingen daglig serie eller filmsnutt. Det handlade om möss , som levde i ett stort hus med människor. Dessa möss bytte saker med människorna. Om de behövde en bit ost, så la de dit en knapp som byte. Jag har för mig att den hette Bytarna , men googlandet leder mig ingenstans. Jag har vidare för mig att den INTE var tecknad, hur det skulle gå till har jag ingen aning om, den kan vara tecknad. Handlade i stort sett om mössen som bytte saker överallt. Som jag minns det borde den gått i slutet av 80-talet, alternativt början av 90-tal. Hjälp?? (och nej, det är inte den om möss som byter barns tänder mot saker de önskat sig i bästa tandfeanda....)
Frozen: Bytarna eller "Borrowers" handlar om små människor som byter grejer med människor av normal storlek, bygger dock på en populär barnbok, så är väl inte helt otroligt att man kanske gjort ett mus version också.
Plåtnicklas nej det var inte den nucca!
naeroah tack! men hette den inte nåt annat på svenska? för
Dinosaurs låter inte så bekant..
naero Tack! Herregud. Det är ju fan inte ens möss. Du har helt rätt. Tack tack tack.
Vad heter filmen såg en film för vääldigt länge sen, tidigt 90-tal maybe, kommer inte ihåg mycket men tittar var nåt med stilen "örnen som hjälpte trollet" "trollet o örnen" eller något sånt, barn vart iallafall förstenade osv,som sagt kommer knappt ihåg nåt av det, nån som kan hjälpa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har tänkt på en film som är en riktig kult-klassiker, någon typ sci-fi där människor är med i någon form av gladiatorspel. Filmen är känd som fan men jag kan tamefan inte komma på vad den heter...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Vilket avsnitt var de på one tree hill vecka 50 ? och vet någon vad det stog på korten? jag vet bara frågorna, Vad gör du om 10 år? Berätta en hemlighet till din kompis och vad är du rädd för? det är 5 frågor.puss och tack i förväg
Vilket avsnitt var de på one tree hill vecka 50 ? och vet någon vad det stog på korten? jag vet bara frågorna, Vad gör du om 10 år? Berätta en hemlighet till din kompis och vad är du rädd för? det är 5 frågor.puss och tack i förväg
Ska inte va så svår, det är nån komedie med grabbarna ifrån afroman's musik video "Because I Got High"
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
Är det någon som vet vad den här tecknade serien som gick på 3:an eller 5:an för många år sen (typ 10). Det handlade om en flygande hjärna och någon alien(?) som kunde förvandla sig till vad som helst..? Någon som vet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
Tack som fan! Funderat på det här för länge nu.
ah fast dom har inte sönder en vattenstolpe, de råkar döda en snubbe. och de hamnar inte på barnhem utan i fängelse...
grafflix: ett år på uppfostringsanstalt får dom, och mannen som får korvvagnen över sig dör inte, "reckless endangerment"
okej men det var mer som ett fängelse än ett barnhem i a f.. och ja det var länge sen jag såg den så jag hade för mig att han dog eftersom dom fick ett så hårt straff att dom blev skickade till Kevin Bacon .. :P
Söker film/serie (minns inte vilket) Troooor att det är en serie, men är inte säker. Utspelar sig på typ 1700- eller 1800-talet & handlar om en stum tjej/kvinna som skriver ned allting hon "säger" i små anteckningsblock som hon sedan sparar. Ungefär i slutet av serien, tror jag det är, så börjar huset de bor i att brinna & hon springer ut & skriker typ "mamma!". Någon som vet?
Såg just Death Proof som för övrigt var jävligt fet och kom o tänka på en film. Filmen är en enda lång biljakt där en snubbe blir jagad av en galning i en långtradare . Tror filmen är från 80- eller 90-talet. Nån som har nån aning?
Funkenteller P22 hmm..
det skulle kunna va The Hitcher.. fast det är inte säkert..
men den handlar om en snubbe som blir jagad av en liftare och de åker bil typ hela filmen och i slutet sitter liftaren i en långtradare.. den är från the 80's också
http://www.imdb.com/title/tt0091209/
grafflix P21 , Ja, det lär ju va den. Tack! E den nå bra, förresten?
Oj missade helt att det fanns enn dedikerad tråd för detta. Hjälp med att hitta rysare! Filmen handlar om en författare som precis gett ut en bok som folk blir galna av sen åker han till staden som boken handlar om och allt knäppt han har fantiserat ihop är verklighet där och han kan inte åka därifrån av någon anledning tror jag. Det är ungefär vad jag kommer ihåg av filmen som jag såg för typ 10 år sen, nån som har nån aning vilken det kan vara? Jag vet at det är luddigt men det är verkligen det enda jag kommer ihåg.
all fire burns, little baby, you´ll learn
jag söker en film med Audrey Tautou (som spelar Amelie i Amelie From Montmartre). den handlar om att hon är psykiskt sjuk och blir besatt av sin läkare typ.. nån som vet vilken det är ??
Funkenteller P22 ja jag tycker den är bra!
det har kommit en ny version av den med Sean Bean i rollen som liftaren men jag tycker den gamla är mycket mycket bättre!
Jag söker en ghetto/gangster/gängkrigs-film som utspelar sig i Englands förorter och släpptes 2006 eller 2007. Tror det kan vara mkt grimemusik i filmen och det är därför jag söker den. Tack på förhand!
xavante P12 Tack! Ska kolla upp det! Som du förstår av min beskrivning så har jag inte så bra koll på filmen utan det är soundtracket jag primärt var ute efter. Tack än en gång! Peace
xavante jo men alltså, jag vet inte va den heter och alla filmer står ju på franska där så det är svårt.. jag orkar fan inte gå in på varenda en och läsa ju :P
aight, jag borde också ta och se den, fick aldrig sett den när jag letade rätt på den sist
Letar efter en dokumentär som jag såg när jag gick i skolan. Det handlar om FOX News om jag kommer ihåg hur fel och hur mkt dom ljuger och shit, ngn som vet?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Vad heter filmen: Tupac är med i filmen, i slutet sitter han och dricker så spelas en av hans egna låtar upp. Vet inte om han blir skjuten när han sitter där, men han sitter iallafall och dricker i slutet av filmen. Det är allt jag minns, någon som vet vilken film jag pratar om?
soundcloud.com/brormusk/sets
Hjälp mig hitta filmen: Jag såg en västern på TCM för flera månader sedan. Kommer inte alls ihåg vad filmen hette eller något sådant, utan såg enbart halva då jag var på väg ut. Och sen glömde jag totalt att kolla upp det... Så. Den enda scen jag kommer ihåg var att huvudrollsinnehavaren hade druckit sig redigt full och satt i en bar(?). Det kommer en kille och vill prata med honom, men han säger då något om att: "Om jag skjuter av dig din hatt(?) utan att träffa dig, så får jag dina pengar. Om jag misslyckas...ja, då behöver du inte mina!" Det irriterar mig maximalt att inte veta. Hjälp mig snälla alla filmvetare!
Delam tange barat