I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kommande filmer att se fram emot (eventuellt)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-12-15 21:17

Kommande filmer att se fram emot (eventuellt)

Ja, brukar kolla upp vid årskiftet ungefär efter kommande filmer så man vet vad man ska se fram emot nästa år.

The New World:
Pochahontas starring Colin Farrel som John Smith, hmmmm? får se hur det här går.

Transformers:
Först tänkte jag, what the fuck. Sen kollade jag lite på folket bakom och nu luktar det megaflopp om den här filmen.
För det första så har väl inte Transformers slagit så stort i resten av världen. Jag lekte då aldrig med de (läste mest böcker och spelade tevespel iof). För det andra står Michael Bay, mannen bakom USA All The Way filmerna Armageddon och Pearl Harbor. Samt talas det om två par screenwriters till Transformers som alla står bakom kalkon filmer som The Core (my god vad dålig den var) The Island (behöver jag skriva något) och Catwoman.

X-Men 3 Maj 2006:

Med Kelsey Grammar (allas våran Fraiser ) som The Beast , Ben Foster som Angel samt Vinnie Jones som Juggernaut och (förvånad men ändå glad för hennes skull då jag tyckte att hon skulle ha vunnit) Mercedes Mercedes Scelba-Shorte som kom 2:a i Top Model 3 som M.

Poseidon:

Med Josh Lucas och Kurt Russel, vet inte så mycket om filmen förutom att den hålls lite hemlig av flummiga skäl men är en Grekiskmytologi fanatiker och ser fram emot den ändå.

Silent Hill:

Ojojoj, den ser jag verkligen fram emot med Sean Bean (som spelade Boromir i Sagan om Ringen)

Halo:
Peter Jackson har skrivit på som executive-producer.
Fox står för produktionen och Alex Garland (The Beach) står för screenwriting. Kommer bli fet. Beräknas dock till 2007 (2006, skynda på 1 och 2)

Lady in Water :

M. Night Shyamalan, mannen bakom filmerna Sjätte Sinnet, The Village, Unbreakable och Signs senaste film. Denna gång Warner Brothers producerad om en polis som upptäcker en vatten nymph simmandes i en pool eller nåt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.