bra varulvs filmer???
e de någon som kan ge förslag på några bra varulvs filmer det skulle uppskattas!!!!!
B-boy TaZ
dog soldiers
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ok har du nått mer förslag?
B-boy TaZ
Fan vet en skit bra varulvs film men kmr inte på namnet! Ska leta lite nu :p.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Wild Country" Den ska bli kul och se =) Dessutom som jag någon film med varulvar som var så oerhört dåligt att jag inte ens borde nämna det här.
Brutal fucking murder!
"Wolf" med Jack Nicholsson
finns väl en fet en som heter typ silver bullet?
ok tack har ni några fler förslag så säg gärna till det gäller även vampyr filmer!!!!
B-boy TaZ
Teen Wolf haha
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
dom har jag redan införskaffat hahahaha
B-boy TaZ
"Ginger Bites". Finns 2st och en trea skall vara påväg.
Officially not impressed.
tack men det måste ju finnas nån som jag inte har sett skriv alla förslag ni kan komma på peace
B-boy TaZ
Underworld borde ju vara den ultimata för dig :)
mm underworld :P ifall du inte stt den så är det vampyrer vs varuvlar:P
Forumsignatur:
underworld 2 kommer ju snart.. heter inte filmen/filmerna Ginger snaps? Vill du ha en varulvskomedi kolla in En amerikansk varulv i paris.. rätt underhållande..
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Wolf med jack nicolson en amerikansk varulv i paris =)
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Ginger Snaps
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
svekfull Om jag fattar rätt är det två demoner som kidnappar en forskare och först gör han till en sex slav och sen till en varulv? =/
Brutal fucking murder!
Kanske för galna satanister =)
Brutal fucking murder!
Jag skrev självklart fel i min tidigare post, ignorera min dumhet. Den som inte gör det får tio kilo anthrax inpulat i sitt öra i sömnen.
Sci-Fi P25 du syftade på Ginger Snaps va? trean är redan ute, är fyran som är på väg
dog soldiers rekommenderas. gillar den starkt. annars är väl henkos länk bra att checka?
Misery_Chick: Självklart var det "Ginger Snaps" jag menade, temporär sinnesförvirring. Men är du SÄKER på att trean är ute, ska konsultera IMDB så fort jag skrivit den här totalt onödiga posten för om du har rätt så ska jag veva upp gamla hederliga fulDC på en gång!
Sci-Fi P25 ja, jag har den "ginger snaps back"
hahahaha har sämsta vampyrfilmen: "Lost Boys" (tror jag den heter)
Hudvård vad säger du männska?
Lost Boys är ju fan en klassiker! Sjukt bra film.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
The lost boys e fan en av dom bättre vampyr filmerna som jag har sett........enligt mitt tycke ialla fall
B-boy TaZ
bra förslag e de nån som har fler???
B-boy TaZ
the lost boys tror jag den heter, såg den när jag var yngre å då gillade jag den iaf!
yes trean e ute på ginger snaps .. fyran visste jag inte om men fan vilken mysig trilogi(för tillfället)!!!!!!!!!!
jag tänker på nån film men kommer inte på vilken det är, jag vet att det är en vampyr film! i början så är dom på en tåg station eller något och det kommer 3 vampyrer mot en tjej och hon slår ju ner dom såklart :P är det inte typ blade 3?
Forumsignatur: