I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-11-02 01:16

Ken park!

Såg precis klart filmen Ken park, måste va den mest psykisk störda film jag sett på länge, kan någon förklara för mig budskapet med filmen är? Eller bara förklara handlingen? Tacksam för svar!

Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse

2005-11-02 01:20
Budskapet är att regissören Larry är rätt fixerad vid nakna småbarn, rätt oroväckande fixerad. En gång är ingen gång, två gånger är illa nog, nu känns det som det är det enda han har på skallen. Överskattad film som kunde gjorts way bättre, egentligen bara en mer absurd variant av KIDS.
Moderator

2005-11-02 01:21
Fel forum och skittråkig film. Inte alls så upprörande som jag hade hoppats på. Bara en ursäkt för att få visa sex.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2005-11-02 02:11
håller med om det GAIA säger. men jag tycker att kids och bully är mkt bra filmer av Clark.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-11-02 03:40
Ken Park var filmen han ville göra före Kids, men han var orolig över hur folk skulle reagera över den.
Då Kids funkade så tänkte han göra den film han ville ha ute från början.
Underskattad eller inte, skitfilm i mina ögon.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2005-11-02 06:07
slowmo:

Håller med om att Kids var bra men Bully? Totalt värdelös ju :/...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-02 13:11
sån jävla snygg mamma

räcker för mej
vi är överallt!

2005-11-02 14:18
jaaaa.. Maeve Quinlan e het..
Aldrig mer....

2005-11-02 14:26
Så budskapet enligt er är att Regissören är en psykopat? :)

Enligt min mening är filmen helt jävla sinnesrubbad.
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse

2005-11-02 19:00
Sjuk CP-film, förstår inte varför de måste ha med den där scenen där han stryprunkar t. ex. och allt annat vidrigt. vart itne mycket sett när man var tvungena tt blippa bort all djävla barnporr.
Intressepenisen hårdnar!

2006-06-22 03:36
Ken Park äger!
South CentraL Cartel

2006-06-22 09:33
Clark har gjort en annan film som heter Teenage Caveman ...haha så jävla dålig film som ja råkade hyra i misstag för några år sen!...
handlar om att de en grupp människor som inte gillade dagens samhälle så dom flyttade ut i bergen, dom säger till barnen dom föder upp att dom är dom ända överlevarna från ett kärnvapen krig typ...sen bor dom där och typ jagar med spjut och så, böcker och andra kulturella grejjer är förbjudet...sen för en grupp ungdom för sig att dra därifrån...sen träffar dom nån snubbe som dom drar hem till och han bjuder dom på massa booze och cola!.. o sen så klart massa sex på de!
// be the change you wanna see in the world

2006-06-22 13:47
larry clark e sjuk i huvudet, därför e hans filmer störde, men ändå så himla bra på nått sätt. faktiskt.

2006-06-22 16:23
Jag älskar Ken Park. Första gången jag såg den undrade jag också vad fan poängen var, andra gången jag såg den tyckte jag att den var dålig, då jag fortfarande inte förstod poängen, men tredje gången när jag "visste" att den inte hade nån poäng tyckte jag att den var skitbra. Helt enkelt trådlös underhållning.
Å andra sidan så är jag kanske lite partisk då jag gillar Kids & Bully som fan. Men whatever, Larry Clark är tuff.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>

2006-06-22 16:25
Hahah, helt sjuk film! :P

2006-06-22 16:28
men jag trotr nästan att Gummo va ännu sjukare, visserligen bra längesen jag såg den, men den va juh verkligen totalt borta..

2006-06-26 09:07
Håller delvis med. Det var en absurd follow-up som inte höll måttet. Men still, han tog strypsexet till folkhemmen. Det förtjänar någon form av recognition :)

Hur som helst siktar han i Ken Park på chockerande realism men träffar typ snarare ett pinsamt avslöjande av sina egna fördommar och sin knäppa verklighetsuppfattning. Good deal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.