I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dagens propaganda 7th heaven!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2005-09-19 22:45

Dagens propaganda 7th heaven!

Heeeelt fucking lovely! haha jag får inte nog av den här underbara familjen. så jävla klockren så att jag önskar att jag själv var född där så att jag fick ta del av deras dagliga moraler!

men idag var nog ändå extremast, var det någon som såg? hela avsnittet var tillägnat nån marinsoldat som dog i afghanistan och herremingud, jag tror dem upprepade hans namn 837684376 ggr och sa "han dog en ärofyll död för han kämpade för THE UNITED STATES OF AMERICA" (det räckte tydligen inte med förkortningen, nänä) typ tre miljarder ggr. hahahah sen skulle dem göra nån fin gest i hans ära och alla blev så blödiga och supersnälla. och simon som inte ens ville säga vad han skulle göra i hans ära för att inte få någon uppskattning för han ville att allt skulle riktas åt denna döda marinsoldat.
typ okey, buhu stackars soldaterna i afghanistan och jaja hedra dem hur mycket ni vill men gör det med lite stil och klass för fan! det här var bara ett dåligt spelat fakta-avsnitt. det var som om dem bara läste rakt av på papprena, fanns ingen egentligen handling och det e-mailet som ruthie hade skrivit till den här marinsoldaten innan han dog, om varför camden family var så hiiiiiiiiiiiimla stolta och tacksamma över att bo i usa var ju waaay too good formulerat för en 11-åring! och dem sparade inte på propagandan iaf, tror dem sa att usa är frihetens land minst 100 ggr.....

iaf, nån som såg detta jetefina avsnitt idag och vill dela med sej av lite åsikter? :)

baeng