I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-09-18 21:57

Teriminator 4?

Kollade nyss på Terminator 3 igen och kan bara säga att jag älskar de här filmerna! :)

Tråkigt i fall det ska sluta när "kriget" nyss ska börja.

Nån som hört rykten om att det ska komma en 4:e film?

(flyttat av lia från blandat till film&tv 050919)

Blao Blao

2005-09-18 22:34
kenny

källa?
Blao Blao

2005-09-18 22:36
NEJMEN snälla..
Kan dom inte bara ge upp..

För mig så är Terminator 3 ingen riktig uppföljare.. Det är bara en sån där pajjas version som någon jävla pajjas har gjort.. den är inte på riktigt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-18 22:41
Lygnuistic //

Lämna tråden tack du kom inte med något jag frågade efter.
Blao Blao

2005-09-18 22:48
Proddare
Jag kom för att omvandla dig till en terminator 3 hatare.. du bör följa upp oss andra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-18 22:53
Lynguistic //

Oj, du har nog kommit fel. Om du läser vad jag skrev så handla den tråd om de som älska filmen och som vet något i fall det kommer en 4:e.
Blao Blao

2005-09-18 23:13
Förlåt om jag är negativ nu, men hur F*N kan man tycka Terminator 3 är bra? Då har man inte riktigt hängt med i storyn i de andra filmerna. Det krävdes 2 minuter för mig att inse att Terminator 3 kommer bli den sämsta uppföljaren genom tiderna. När jag hörde "They tried again when I was 13" blev jag bara gråtfärdig.
cva ?

2005-09-18 23:14
Terminator 3 finns inte för mig..
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!

2005-09-18 23:14
Terminator 3 e ett skämt jämfört med ettan och tvåan och ifall det kommer en 4:a ska jag inte ens se den...FYFAN!
You'll Never Walk Alone

2005-09-19 00:32
ettan o tvåan är dock grymt feta

2005-09-19 13:08
dom körde terminator i graven när dom gjorde 3án..för mig finns det ingen bättre film än t-2..har fan växt upp med den filmen..o att dom gör en så dålig film som 3an e obegripligt.linda hammilton hade tydligen skrattar åt manuset typ.o edvard furlong satt väll på rehab..jeje..har osså hört att det kommer en t-4.men att arnold ska ha en bi-roll bara..jag menar ARNOLD är terminator så jag vet faan inte hur det kommer att bli...shit ...
corpses all hang headless and limp bodies with no surprises and the blood drains down like devils rain we`ll bath tonight./SKULLS/misfits

2005-09-19 13:11
Film 4 spelas in i detta nu.. Arnold har en liten roll som sagt..
Film nr. 5 ska spelas in.
Källa:
filmtipset.se
smo

2005-09-19 16:26
RIPSTA P22
Alltså.. Dom körde inte terminator i graven när dom gjorde 3an.: För 3an hör inte till serien.. Det är inte james cameron som har skrivit filmen och gjort den.. därför hör den inte till serien..
Jävla skit amatörer är dom som har försökt göra 3an.. Men men..
Kan dom inte bara sluuuuta nu.. inga jävla uppföljare..

2005-09-19 17:21
Nej fyfan trean suger verkligen stenhårt. det var som sagt inte en del av terminator filmerna utan bara någon skitfilm de tryckt ihop för atttjäna pengar...fyfan.

2005-09-19 17:49
tvåan är förövrigt en av dom bästa actionrullar jag sett.

2005-09-19 22:19
villson P19
Jag tycker den är dålig för att Det inte var james cameron som skrev den.. Och james cameron var han som gjorde dom första filmerna så väldigt bra..

Och 3an sög bara allmänt.. Den verkade inte seriöst gjord.. Dom hade lixom bytt ut skådisarna o allt..
Dom gjorde den endast för att tjäna pengar..

2005-09-19 22:28
Dicecard
Jag tror inte dom kommer göra någon T4 om inte arnold är med.. dom kommer inte kunna sälja den tillräckligt bra.

2005-09-20 12:16
"Arnold är ju guvernör nu så jag vet inte...
Fast han kan bli omplacerad av David Hasslehoff lr Chuck Norris"

Det skulle fan va grymt om det kom en Terminator 4: Karate Terminator med Chuck Norris som Karaterobot.
njut
Battlerappare

2005-09-20 13:20
terminator 3 är nog en av de sämsta filmerna jag sett (älskar 2an, ligger på top 10 listan)
:c
Battlerappare

2005-09-20 13:21
och hoppas att det inte kommer nån 4a, skulle nog bli ännu löjligare
:c

2005-09-20 20:17
james cameron är ju den enda som haft med filmerna att göra som inte ville göra mer efter 2an.
all fire burns, little baby, you´ll learn

2005-09-20 23:28
supersentaidanne P23
Och sedan var det ju han som skrev filmerna väl.??
Men Linda hamilton ville väl inte heller va me i 3an:?

2005-09-23 15:13
chockad
corpses all hang headless and limp bodies with no surprises and the blood drains down like devils rain we`ll bath tonight./SKULLS/misfits

2005-09-23 21:21
Jag kan bara hoppas på att dom har lärt sig nåt av t-3, för den höll inte måttet. Tvåan kan man fortfarande titta på och få rysningar av lastbils-motorcykel jakten och t-1000's scener.

Ettan var bra, tvåan är filmhistoria, trean vill men kan inte.

kommer antagligen se fyran för följetången.
In the old days it was not a crime

2005-09-23 21:29
Pancho_Khan P24
T3 inte förutsägbar handling.???????
Kom igen.. jag var väl inte den enda som faktiskt insåg att hela världen skulle sprängas..
Sen dessutom så såg ju faktiskt alla robotar och sådant i 3an ut som leksaksfigurer som åkte omkring.. ingen realism i det hela..
Dessutom så sa dom ju i 2an att dom bara åkte tillbaks 2 gånger i tiden för att försöka döda honom..

Sen angående linda hamilton så ska hon ju självklart vara med.. Om det skrivits en roll som egentligen ska va åt henne så ska hon vara med..

Men det är ju det som är felet.. Hela filmen byggdes efter vilka som kunde va me.. linda hamilton ville inte vara med.. så då skrev dom bort hennes rollfigur...

Filmer går inte bra om dom endast är baserade på vilka kändisar som ska vara med..

2005-09-23 22:33
jag tyckte T3 va ruskigt bra.. jag är rätt ensam om det i mina kompiskretsar men det va en ruggigt bra actionfilm måste jag säga.. om inte arnold kan vara med i T4 så ska dom inte göra den... en terminatorfilm utan arnold är som en pizza utan ost
Graffiti is like music for your eyes.

2005-09-24 11:27
jag tycker det skulle vara lite ballt om dom provade en ny terminator snubbe..

Wesley Snipes kanske?
In the old days it was not a crime

2005-09-24 14:08
har alla 3. Ettan är riktigt bra, tvåan är som sagt filmhistoria och trean är rätt skön men ser den inte som en uppföljare till de andra.