Sökes: Namn på 2 Filmer.
Någon som vet namnen på följande filmer? Amerikanskt film från 80-talet/tidigt 90-tal. Skräck eller liknande. Handlar om nått odjur som ser ut som en ful hund på steroider... nån gammal indian historia. Liten pojke som sätter upp kött och grejer i nå träd och försöker filma odjuret och sen kommer jag ihåg scener med nå spjut också som skulle vara en viktig del av indian historien. Ingen tror på lillgrabben som ser odjuret. Allt tar plats ute i ett ökenområde i USA. Om jag minns rätt så ska den heta nått i stil med Den objudna gästen eller nå liknande men jag kan ha fel. Har inte lyckats hitta nån film som stämmer in på den titeln. Sen en annan... handlar om en snubbe som jobbar på NASA eller liknande. De tar hem en bit sten från Mars och en anställd tar med sig biten hem och gör en koloni av mördarmyror i nå stort akvarium. Till slut så sprider sig myrorna och det slutar med att han måste spränga sitt eget hem. Nån som vet vilka filmer jag menar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|