I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-08-22 20:36

Idol 2005

Jaha.
Nu var det dags igen.
Nu kan man götta sig framför teven med lite chips eller popcorn och kolla på folk vars drömmar krossas och tänka " haha, looooser"

Förra året släpades jag dit av en tjejkompis som hade förberett sig från topp till tå med nyinköpta kläder. Hon hade fixat naglar och nya slingor i håret, och även gjort en spraytan. Hon sov hemma hos mig då det var närmare och vaknade vid 4 och gick runt min lägenhet på 24 kvadrat tills jag vaknade och började klä på mig. ( Vad gör man inte för sina vänner). Hon drack väl en 10 koppar snabb kaffe innan hon skrek hysteriskt " Jävla neger, fan vad seg du är".
Väl där fick vi som sagt vänta väldigt länge innan hon fick sjunga hennes låt och höra juryn snällt säga " tack men du är inte vad vi söker, hej då". Fan vad arg hon blev. Det hjälpte inte att den lilla kinesen med blonderat hår ( som absolut inte kunde sjunga) kommer utskuttandes och berättar att han kom vidare.



Men i år är det annorlunda.

En annan tjejkompis har kommit vidare.
Hon är en av de 20 finalisterna kvar som ska uppträda, bli stylad, få helt nya kläder ( det ska hon bli imorrn) och få sjunga inför hela Sverige.
De har försökt måla upp henne som en bitch ( hon fick se lite av det de hade klippt ihop) men jag tror inte att de kommer lyckas.
Jag vet inte om jag får lämna ut hennes namn men hon är från Senegal och Sverige. Hon sjunger otroligt bra ( inte bara för att hon är min vänaste vän).

Hoppas att ni också tycker att hon sjunger bra och röstar på henne.

Så, kommer ni kolla?
Har ni möjligtvis varit där själva och hoppats?
Var du kanske killen/tjejen som sjöng "fittan sticker fram" ?
Kommer ni rösta?
Vag tycker ni egentligen om prickiga damen?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.