I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Slutet på star wars 3 (spoiler)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2005-08-12 22:57

Slutet på star wars 3 (spoiler)

Jag har sett många filmer i mina dar. Allt från Nyckeln till frihet till freddy got fingered. Men slutet på star wars 3 är nog bland det bästa någonsin jag varit med om. Allt från scenen där Padme säger "Anakin,you breaking my heart" till Anakins "I HATE YOU" till Obi.

Alltså är det någon fler där ute som fängslas så otroligt av Haydens skådespeleri? Skulle fan konvertera till homosexualitet för hans skull förfan. Blicken och känslorna som svällar fram när han bara "you turned her against me" och "you not taking her away from me" är helt oslagbara.

Jag är verkligen inte snubben som analyserar och försöker se det djupa i filmer osv. Men denna film är så underbar. Så klockrent när man vet att Anakin drömmer om Padmes död och gör allt för att förhindra det,när man senare får veta att det är Anakins starka vilja att göra allt för att få Padme att överleva som dödar hon.

Okej skriver kanske väldigt flummigt nu men hoppas någon där ute förstår. Håller ni isofall med eller är ni på ett helt annat spår?
Vet om att det finns en flera trådar om star wars redan men denna fokuserar mer på bara slutet. Men om admin önskar ta bort det så varsegod.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.