I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
blir galen på Buffy och vampyrerna
Hobby & Fritid - Kultur & Media
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Rastasite P37
2005-08-03 21:41
Riktigt bra serie! Titta ett tag så märker du! Gellar e såjäääkla hot också! Bara det e servärt!
Supafly F43
2005-08-03 23:09
Fleppo2: Tja, han kommer påstå det. Jag påstår att det är min och seriens charm som håller honom kvar vid tv:n...
Men poängen är fortfarande densamma... han blundar inte. Så SÅÅÅ hemsk är den tydligen inte...
I might be wrong... but you're just plain stupid!
Borttagen
2005-08-04 01:13
Supafly:
You go, girl! (Jag kan knappt tro att jag just sa så:P) Fortsätt nöta ner honom. Det kommer inte att ta lång tid nu förrän han kan erkänna att serien är helt ok.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Supafly F43
2005-08-04 14:58
Fleppo2: Jag vet. Det är min evil plan. MOAHAHAHAHAHAHAHA
Jag lovar dig, innan det här årets slut kommer han klicka på det självmant... MOAHAHAHAHAHAHAHAHA
I might be wrong... but you're just plain stupid!
Borttagen
2005-08-05 14:38
Wanny_Rat:
Öhm...vampyrerna beter sig ju inte alls som zombies. De beter sig som snabba, starka och blodtörstiga människor. Sen hur smarta de är hänger ju dels på hur smarta de var innan de dog, dels hur länge de varit vampyrer och dels vilken situation de är i. En nybliven vampyr som står öga mot öga med en slayer tänker självklart inte lika klart som en trehundraårig vampyr gör "hemma".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jedi-master
2005-08-05 22:02
Buffy är ju asbra. Rätt lättsmält och när jag såg mitt första program för ett antal år sen blev jag rädd - underbart :)
ayaros
2005-08-06 16:32
Fleppo2 P18 sa det.
I´m with stupid--->
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»