I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-06-07 20:50

7th Heaven

Jaa.. Såpan som går fem-över-fem på kanal fem varje dag.
Det präktigaste programmet man kan hitta på Tv nowadays.
Varje avsnitt avslutas regelbundet med att stora söta familjen pratar ut om det aktuella problemet, som ofta inte är större än att någon av de fem ynglingarna kommit hem för sent/av misstag tagit något ur en affär/funderat på att testa röka/skolkat för en bra sak (typ att förändra världen)/inte pluggat till ett prov o.s.v.. Sedan blir det gruppkram och godnattpuss.

Förra veckan blev Simon hiphopare.. stod och hängde med de tuffa killarna i ett gatuhörn och pumpade rap. Storebror råkar köra förbi och ser Simon med värstingarna (för vi vet ju att alla som lyssnar på rap är gangstrar). Det blir deep-talk på hög nivå och ca tre fjärdedelar av programmet beskriver sedan hur kvinnoförnedrande och dåligt det är att lyssna på "den sortens musik". Givetvis slutar det hela med att Simon inser hur naiv han varit och vips, så är allt perfekt igen.

Grejen är att samtidigt som jag irriterar mig och får lust att stänga av tvn, så kan jag inte låta bli att titta. Im stucked.