Cube ikväll! SVT2 22:30
Ville bara informera om att filmen Cube kommer ikväll 22:30 på svt2! Cube på IMDB.com
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. Blessing To The Reader
den är ganska kul faktiskt. tvåan är dock aldeles för virrig.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Har (tyvärr?) bara sett tvåan... hoppas lite mer på föregångaren ikväll!
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
Trevligt =). Ett tag sen man såg den sist.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
tvåan gick ju på tv för några veckor sen... eller?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
cube är grym uppföljarna är kassa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja första är bäst, ska bli kul att se den, var ett tag sen nu.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
De är fast i massa kuber och räknar sig ut och undviker fällor.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
__Virre__ Kolla ploten på imdb. Eller lite kort: Ett antal personer är instänga i en kub med 6 öppningar, en på varje sida, plus tak och golv. När dom går igenom en öppning kommer dom till en ny kub. Så fortsätter det så med lite skojiga inslag tills dom kommer ut, eller inte kommer ut:)
skall komma en tredje cube film har jag hört eller en prequel tror jag det blir
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
__Virre__ Tycker jag definitivt du ska:) slowmo Ska bli intressant. Borde iallafall bli bättre än tvåan.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
okej. den var redan ute tydligen. en intressant detalj är att det inte är samma snubbe som skrivit och regiserat tvåan som ettan. kanske därför denna krafiga nedgång.
Den här filmen gillar jag, för som liten ritade jag mycket "mördarfabriker".
Intressepenisen hårdnar!
Har inte heller sett ettan, utan bara 2an.. Om ni säger att ettan är bättre så visst :) 2an var ju ändå okeeej..
CAMPIONI!
blir till å se den, palla plugga...velat se den länge men aldrig blivit av...
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
aah, så grym film. den första fällan var dock ganska illamåendeframkallande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wasteapa01 P17 haha...jag brukade rita skitdetaljerade ritningar på olika fällor som alltid slutade med att man dog på nåt kul sätt. aaah...att vara ung på nytt
från vad jag har läst så verkar det vara någon slags bloodig sci-fi version av fångarna på fortet
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Moderator
2005-05-17 23:23
vafan! det bara bröts här! (Helsingborg) nån mer som upplever samma?
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Vafan är detta ? Det bara försvann
Ingen kanal funkar hos mig
Moderator
2005-05-17 23:40
alla andra kanaler funkar här... jag ska fan ha en hundralapp av comhem för den här shitten. helt oacceptabelt. dem ska ersätta min sveda och värk och mina chips jag laddat med till sista halvitmmen...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Lego: Blir du tagen med filmen på datorn får Comhem stå för böterna. Inte mer än rättvist =)
cube e fett bra, 2an suger däremot! I.af i jämförelse med 1an!
Filmen var bra, men wtf? Hatar filmer där slutet är som det var i filmen. GAH
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Hehe, i Cube har de verkligen gjort ett onödigt slut, enbart för att provocera. En del provocerande slut kan ändå kännas nödvändiga och rätt häftiga (oldboy t.ex.) men i Cube har de enbart ett onödigt provocerande slut :P Störde mig dock inte lika mycket på slutet nu som första gången jag såg filmen.
njut
det är kul när en film slutar så att man kan spekulera lite i den, men den här filmen är bara för mycket!
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
Jag tycker den slutar, bra. Den slutar som den börjar liksom. Filmen är kuben. Dock bättre första gången man ser den.
LaTiNo_G Lite mer som en vriden dokumentär ser jag på den än som en vanlig film. Eller en bulle kanske
tycker slutet är klockrent. man hade inte på nått sätt kunnat få ihop en vettig anledning till att man bygger en kublabyrint med 17000 rum mitt ute i nån ödemark och sen slänger in en facistisk polis, en utbrytar kung, en läkare, en mattesmåtjej och en idiotsavant i olika rum där så att jag hade köpt det.
mm love cube :) hoppas det släpps eller har släppts en dvd box, måste ha.
slowmo P20 : wow :D unda om den går att få tag på relativt billigt.
Damn damn double damn! Hade ju tänkt se den igår (hade verkligen ställt in mig på det) men så slumrade jag till och sov som en stock. Det är den där j-vla Ararax som de ordinerat till mig som tar kål på piggheten ;Z
men i början var det ju nån mysko snubb esom strimlades i fyrkanter (cubes), missade lite i början men det såg jag. Vad var det om?
ja, så är det.
Jag har sett tvåan, men glömt hur den slutade. Kan någon berätta för mig och fräscha upp minnet? Glöm ej att spoilervarna bara...
Intressepenisen hårdnar!
JAg tyckte slutet var dåligt, blev helt freaked out på han snuten, visst rätt att han dog, men man borde fått se hur han efterblivna snubben kom ut och så. Blev han räddad? VAd hände sen? Fick han komma hem? Fick han fler psykiska men av det där? Osv.. Killen som strimlades i början måste vara Quentin, han omnämndes i eftertexterna.
NoWice: nej quentin var ju han polisen
Cube, HyperCube och Cube Zero är bra allihopa. Gillar dock Hypercube bäst pga teorien om hyperkuber och 4:e dimensionen osv.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
har också bara sett tvåan och den var lite snurrig :D men jävligt cool
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Om ni tycker 2:an var knepig google på 4:e dimensionen, och hyperkuber så kanske ni blir lite vettigare.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Fan jag ahde Cube på DVD men vettefan vart den tog ivägen
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Slowmo: Jaha hehe. mitt minne är kasst det är i alla fall en snubbe som är med i eftertexterna som jag var tvungen att fundera som fan över vem det var...
virre; vart hittar du den infon?
Skön film var det...Kanske får införskaffa den nån gång (införskaffa alla kanske) men tvekar då jag inte riktigt klarar av en sådan skådespelardriven film där vissa av skådisarna suger hästpung. tänker främst på Quentin (polisen), om man ska ha en kille som ska spela en sådan roll med så mycket dialog som han hade får han fantamej vara bättre skådis..Annars fet
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
virre: en av de tidiga skissningarna ja...men det finns ju uppenbart inte med i filmen och det är ju han snubben som har skissat på utsidan på cuben.