I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sämsta filmen sensate tiden?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-04-25 00:31

Sämsta filmen sensate tiden?

Vilken är den sämsta filmen ni har sett senatse tiden?

Personligen såg jag Alexander idag och det måste vara segaste fimen som någonsin gjorts..

LFC

2005-04-25 00:32
Van Helsing, hur rutten kan en film bli egentligen?
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."

2005-04-25 02:04
det finns flera scener i van helsing som håller daredevil-klass, det är bra jobbat :)
12.

2005-04-25 02:12
Van Helsing är ju underhållning :)
Knappast någon oscarvinnare men underhållning nevertheless.
Look with your own eyes - See with your own mind

2005-04-25 10:07
National Treasure, så oerhört värdelös film, överdriven och töntig med ytterst tveksamma skådespelarinsatser.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!

2005-04-25 10:25
såg populärmusik från vittula igår.. Den var heelt värdelös, jävligt pretentiös och flummig..

2005-04-25 10:35
jag få nog hålla med om Alexander... gick från bion efter 40 min.
hon hatar mig bara för jag e thug och typ aldrig e där
Rappare

2005-04-25 12:00
Aliensnopp . Jag somnade efter en timme på bion ;-) blev väkt av hon jag följde med då efter texten kom fram.
Men här är några bidrag till väldigt dåliga filmer, alltså nu snakar jag som varit aktuella inte allt för långt tillbaka, den sämsta filmen jag sett genom tiderna var Hysterical Blindess med Uma Thurman...

Men som sagt. Dom här är inte långt ifrån sanningen:
1. Dodgeball
2. In Good Company
3. Kill bill filmerna.

_DoN_ P14
Ang. pirates of the caribbean så tycker jag det är en väldigt smart film som går att se om utan att det känns som det är andra gången man ser den, den har som ett underhållande stuk rakt igenom, filmer som Pirates of the Caribbean är sällsynta och absolut inte något som ska räknas in i "De dåligaste filmerna" snarare tvärtom, sen att din personliga inställning är annorlunda de må vara, men det är ingen dålig film. End of discussion.

facebook.com/idiomatisk - fan page

2005-04-25 15:06
_DoN_

Pirates of the carrebian är ju rolig
LFC

2005-04-25 16:08
nån som sett bet your life? filmen som blev produkten av den där jävla dokusåpan då folk tävlade om huvudroller i just den filmen. got damit alltså, den e bland de sämsta jag sett.
dead or alive är rätt kass oxå, enligt folk skulle den vara grymmt bra, men jag stängde av skiten när om började runka av hundar. filmen var motbjudande rätt igenom.
in the end....its your best friend who kills you.

2005-04-25 16:26
Resident Evil Apocalypse
PINSAM. Där fanns ingenting positivt att peka på. Inte ens effekterna. Skrattretande rakt igenom..
"Mmm...purple"

2005-04-25 17:17
Ed Woods Jail Bait förra veckan. Kul, men KASS
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-26 01:00
Rainmaker
Hur kan man säga att Dodgeball och Kill Bill-filmerna är de sämsta filmerna på senare tid?? Båda är bra men på olika sätt. Dodgeball är en lättsam men skitskoj film med Ben Stiller.
Orkar inte gå in på KB-filmerna men jävligt bra är dem.
hejhej

2005-04-26 01:09
league of extraordinary gentelmen-böckerna av alan more är väldigt bra, filmen har våldtagit böckerna och sedan dränkt dem ungefär
12.

2005-04-26 03:09
Anchorman. Nuff said.
Vem?