I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-04-04 00:48

Värsta scenen

Vilken är den värsta film scenen ni sett vilken film och vad händer?.

Själv sätter jag lätt min röst på den franska filmen typ Irre... kommer inte ihåg riktigt asså.

men jag tycker dte är två scener i den som är så ruggigt sjuka först den när han slår ihjäl killen med en brandsläckare och men verkligen ser när hela ansiktet långsamt mosas sen den när killen våldtar en tjej sen misshandlar han henne. jag satt och skakade i en halvtimme efter det. Det var det råaste.

så till er?

Hmm..! ?

2005-04-04 01:17
mainec

***SPOILER***

Ohh ett mkt bra val, eller varför inte när ploppet kommer i badkaret? ^^

2005-04-04 01:24
Jar-Jar
Be the change you want to see in the world.

2005-04-04 11:26
Håller med en som skrev där uppe.

Jar-Jar är fan det hemskaste som funnits i filmväg.

2005-04-04 16:49
mainec P24 riktigt jävliga scener i den filmen, men kom igen det kan fan inte vara riktig bröstmjöl....

Min röst går till....När den italienska presidenten (tror det är han iaf den skelögde) i Saló äter bajs ur den stora bajssilverskålen
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"

2005-04-04 17:39
en kort drömsekvens i Hellraiser, mest för att huvudrollsinnehaverskan ser så äcklig ut när hon skriker, samt att det är ett babyskrik och inte ett skrik från en 20-åring.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!

2005-04-04 18:23
supsup ja men det kan la vara nog äckligt även om det inte är verkligt. Har dock hört att våldtäcktsscenen i Irréversible är filmad så att dom har riktigt samlag när den spelas in.

ColdE Ja Salò har jag hört ska vara riktigt jävla sjuk den är dock jävligt svår att få tag i och jag tror inte jag vill dte heller faktiskt. Men det är ju inte äckligt på det sättet.
Hmm..! ?

2005-04-04 18:50
2Dope om det du beskriver är lika realistiskt filmat som Irréversible så förstår jag att man tar åt sig.

själv hatar jag att se sånt mår bara dåligt av det kan inte kolla på sånt egentligen men pressade mig igenom skiten.. har kanppt kunnat smälta skiten än . jag vill aldrig mer se nått sånt.
Hmm..! ?

2005-04-04 18:51
nåt av det vidrigaste jag sett, som är riktigt plågsamt är en scen i Koroshiya 1 (Ichi The Killer) när en kille skär av sin egen tunga!

förövrigt så innehåller den filmen några av de blodigaste och vidrigaste scener jag sett.. kolla själva:

www.ichithekiller.net
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2005-04-04 18:55
asså varken eller. jag menar det som får din mage att vrida sig typ.. ex. en misshandel som är riktigt råå och verklighets trogen som du ogilar starkt att kolla på.
Hmm..! ?

2005-04-04 19:05
2Dope
Jag klarar inte av sånt känner smärtan i mig när jag ser sånt mår riktigt dåligt av det faktiskt skulle aldrig utsätta mig för att se nått sånt igen. men jag fattar vad du menar det låter riktigt jävla sjuk alltså. det jobbigaste är nästan att höra skriken från människorna och hur man ser hur jävla känslolösa och kalla människor kan vara. känner att det är jobbigt att se att människor i världe kan bete sig så alltså .. sjuk
Hmm..! ?

2005-04-04 21:12
någon annan film som är riktigt hemsk?
Hmm..! ?

2005-04-04 21:25
Irreversible för mig med.. Fy fan..

__Virre_ och supsup: Nej allt som filmats är inte filmSCENER en filmSCEN är något som är iSCENsatt.. DEt ni sett är filmklipp och det var väl inte vad tråden handlade om va..

kan man inte äcklas bara för att man vet att det är en film är det ju helt meningslöst att kolla på film.. Kan man inte leva sig in tillräckligt för att äcklas av scenerna i Irreversible så kan man knappast få ut något av att titta på film alls..

2Dope: Finns det någon mer subsatans än utspilld hjärnsubstans i de filmerna du beskriver eller är det bara våld för våldets skull?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-04 22:33
Det är det som är så jobbigt att dessa filmer är riktigt välgjorda så man lever sig verkligen in i skiten
Hmm..! ?

2005-04-04 22:42
hela Passion of the Christ är jobbig att se. kommer inte att se igen.

Ett hål i mitt hjärta är rätt sinko.. såg den väck och kissnödig i en biosalong.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-04 22:48
visst ja. finns en jobbig scen i ett Twin peaks avsnitt där bob tar sig från ena änden av ett vardagsrum till den andra, på ett mycket mycket obehagligt sätt.

oh! Exorcisten. när man hör snabba steg i trappan och mamman tittar med skräck i blicken upp mot sin dotter som är på väg ner.

2005-04-04 22:57
helanay lägg av för fan här snackar vi real shit asså.
så kommer du dragandes med sån skit för fan
Hmm..! ?

2005-04-04 23:04
haha shiit.. varför ställer du en fråga om du endå tänker bli förbannad när man svarar?
det här är grejer jag tycker är läskiga.. har inte hunnit se alla världens filmer än och jag ber om ursäkt tusen gånger om..

2005-04-04 23:28
ey motherfucker, real shit asså, fo shizzo...

Ganska fint när de avlägnsar snoppen på den ene killen i Cannibal Holocaust

2005-04-05 00:18
När hon suger upp den dödas öga när de har trekant med liket i NEKRomantik.
Hela Pink Flamingo är äcklig med.

2005-04-05 09:38
dryice
Necromantik what a fuck! vad är det för skit det låter rätt äckligt faktiskt??

helanay sorry du får skriva vad du vill
Hmm..! ?

2005-04-05 09:41
Hela "Gummo" är riktigt otäck.
"War doesn't decide who's right, but who's left." - Iriscience
"Social kompetens är den som är bäst på att låtsas" - Scissors
304-7734-02-09

2005-04-05 14:44
vad är gummo för en film?

Hmm..! ?

2005-04-05 16:11
Jag är verkligen inget fan av splatter och gore men "Cannibal Holocaust" har jag sett så det får väl bli någon scen ur den filmen.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!

2005-04-05 16:47
första våldtäcktsscenen i baise moi, vidrigt, mår skitilla av att se den. samt flera scener i den filmen, tex när den ena bruden sparkar in skallen på en snubbe med stillettklack så blodet skvätter.
bra film förövrigt, eller, den är hård iaf, sjuka ladies.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2005-04-05 17:24
Donowan

Hade samma tanke själv, men det är mer som ett slag i magen... om du fattar.
Opinions are like rap careers, everybody's got one.

2005-04-05 22:52
-Stjärna- P60
Jag lägger också min röst på de scener som du beskrivit ur filmen Irreversible..

2005-04-05 23:37
en av de scener som får mig att må som mest illa e i lilja 4-ever när hon lilja sitter vid ett bord o det e en snubbe som de betalat för henne som låtsas att det e hans dotter. säger typ hur var det i skolan i dag då gumman...

första gången jag såg det fick det mig att verkligen vilja skjuta skådespelaren
yeah o sånt fan...

2005-04-06 00:04
har för mig att scenen när Mickey i Natural Born Killers mosar in en penna i bröstet på en brud är rätt vidrig.. länge sen jag såg den men jag tyckte det var hemskt då i a f!
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2005-04-06 00:53
Stjärna: En tysklågbudget film

2005-04-06 01:05
Ichi The Killer var väll ändå värre när de skär av den där brudens nipplar, fy fan...smärta!!!

bahh Cannibal Holocaust är fet, men gillar inte att se de djur som dödas på riktigt i filmen, sköldpappan till exempel...det är skabb indeed. Det är mycket enklare att inte bry sig när det är människor, och killen som får kuken avskuren förtjänar det ju hur mycket som helst!

Legion=sötast

2005-04-06 02:21
fan det finns mycket sjuk skit asså .. men irreversible verkar ligga bra till på listan så det betyder att jag aldrig behöver se nån sån skit igen för jag har sett en tung film så det är jag jävligt glad över.
Hmm..! ?

2005-04-06 10:01
Nuförtiden är det standard att folk blir kastrerade ett par gånger per sleazesploitation film.. 2dope , menar du att folk skadas på riktigt?
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2005-04-06 14:12
-Stjärna- P60
Kolla in www.imdb.com och sök på gummo
"War doesn't decide who's right, but who's left." - Iriscience
"Social kompetens är den som är bäst på att låtsas" - Scissors
304-7734-02-09

2005-04-06 14:40
Lär ju vara nån scen i Mordum filmen :)
http://duckdown82.tumblr.com/

2005-04-06 14:48
Nekromantik är äcklig och dålig.. Kaninscenen .. den kollade jag nästan bort för... skitfilm

2005-04-06 19:26
så jävla mycket sjuk skit dte finns asså .. och det verkar ju vara en del som uppskattar skiten med.. själv pallar jag det inte asså
Hmm..! ?

2005-04-06 19:45
finns en del äckliga scener i Saló, vet inte om nån nämnt den.
Det mesta i slutet är hyfsat obehagligt.

2005-04-06 19:49
Scenen i American History X när Edward Norton (right?) tvingar en kille att lägga framtänderna på trottoarkanten och sedan stampar på bakhuvudet. Den gillar jag inte.
Själva scenen i sig är inte vidrig med blod och skit men tanken man får i huvudet efter. blääucshk!
Gött mos på klubba!

2005-04-06 19:58
Ucke ja fast det lämnar en ju utan bilden i huvudet och det är gött iag
Hmm..! ?

2005-04-06 21:35
vad snackar ni om nu?
Hmm..! ?

2005-04-06 21:46
okey =)
Hmm..! ?

2005-04-06 22:02
Bajsätandet i salo aka 120 days of sodomy (ngt sånt)
Sjuk film, inte bra överhuvudtaget.
Legion=sötast

2005-04-06 22:33
damn det låter inte soft
Hmm..! ?

2005-04-06 23:55
over and out//
Hmm..! ?

2005-04-06 23:58
Scenen i "life is beautiful" där pappan blir skjuten i gränden av nazisterna efter att ha sagt farväl till sin son.
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!

2005-04-07 00:05
Guds stad, scenen då kilens tjej blir brutalt gruppvåldtagen medans han ligger och tittar på ihållen och nedtryckt mot asfalten.
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!

2005-04-07 00:12
Legion: Den filmen är inte skapad i syftet att vara bra.
Den är till för att spegla fascismen. Regissören blev för övrigt mördad efter att den släppts.

2005-04-07 02:09
taktsbar
skämtar du? jag är helt övertygad om att man kan spegla det bättre, filmen i sig är inte bra. menar inte att den är äcklig och att man inte kan se filmen för att den är osmaklig...det är helt enkelt en dålig film.
Legion=sötast

2005-04-07 12:55
Legion: Tänk på att skiten gjordes 76, den är skapad i syftet att spegla fascimen även om det kunde göras bättre.

2005-04-07 13:55
komik

Den där scenen när en liten pojke tvingas att välja vem av hans kompisar som ska dö eller va det va... den är ju värre.