Bästa filmen
Jag fundere på vilken film jag ska ladda hem o jag kommer inte på nån så jag undrar om ni kan ge förslag, tack i förtid ;D
Forrest Gump... Remember the titans.... snyft....
If we are what we eat, then Im fast and cheap!
hyr film istället. bättre bild och ljud = roligare att titta på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack, tror jag laddar hem Eternalsunshine of the spotless mind om du nu stavade rätt :P o kanske roadtrip när jag ändå e igång
Fortsätt ge tips vill ha komedier.
nej fan har sett båda skit bra filmer :P
dude weres my car har jag sett typ 20 gånger inte kul längre, hehe
Ridskolan 2
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
freddy got fingured e en klassiker precis som dude wheres my bil.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
office space och itne ridskolan.. kan hända det är porr?
Schindlers list och Man on fire är båda ypperliga exempel på bra filmer.
spliff macht frei
The green mile
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
skit bra fransk humor! action humorfilm.
med feta pistoler och japanska brudar!
bondock saints är grym (stavning??)
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
Gummo
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Komedi : Harold & Kumar goes to white castle men annars är ju blood in blood out samt scarface givna
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
word jenniferr. den bästa!
Fear n' loathing in las vegas, såg den för någon dag sen och det finns inte något som slår när han vaknar upp med micken fasttejpad i ansiktet och krokodilsvansen ;D
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
min favoritfilm är amelie från montmarte, underbar
hyr inte film. bojkotta skiten och ladda ner istället.
Meet the Fockers är rolig, The Whole Nine Yards kolla jag igår. lite småkul ( Oss Torpeder Emellan )
Donnie Darko om du gillar Butterfly effect och om du inte har sätt butterfly effect kan du se båda :)
!!Erra!!
The Big Lebowski är en otroligt bra film på alla sätt och vis!!!
The Ninth Gate
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
American History X
Alla för en.
Säger som KungHolm ,den är så sjukt bra
Remember the titans Gladiator Boondock Saints Braveheart American History X Lejonkungen Die hard 1 ? :D
DE MISSTÄNKTA
Det är inne med mobiltelefoner igen
hide and seek
0:7, scientific researches.Better get in thru your brain.
pokemon
0:7, scientific researches.Better get in thru your brain.
friday next friday friday after next scarface papilon romper stomper mafia bröder lilja 4 ever kids bully sökarna nattbuss 807 childs play 3 fear and loathing in las vegas boys n the hood
en död moderat är en bra moderat
roligast som jag först kommer att tänka på: van the man american pie american pi 2 road trip
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
fyfan vilka kassa filmer som är uppe "friday after next?"?? "Eurotrip" skojjar ni eller? Dom filmerna suger fan kromet ur dankar. Några feta filmer är: Mulholland Drive City of God (Cidade de Deus) Donnie Darko Scarface Svart Katt Vit Katt The Shining Full metal Jacket 2001 Blood in Blood out (klassiker inom gängfilm) American Me
Om Pelé är kung då måste Maradona vara GUD