I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-02-06 11:59

Pusher 2

Såg Pusher 2 igår på filmfestivalen och måste säga att jag blev rejält positivt överaskad.. Skulle nog vilja säga att både skådespel, känsla och filmning var bättre än pusher 1.. Trodde faktiskt att en pusher rulle med Tonny i huvudrollen inte skulle kunna bli så där super bra då han är dum och klantig men Mads Mikelsen gör rollen klockrent och har verkligen utvecklats sen 1:an.. Klockren story och allt också.. Blev verkligen meddragen i filmen från första början och adrenalinet pumpade fan i vissa scener.. Ett måste att se enligt mig och ett måste i DVD samlingen när den släpps...

Står på IMDB att Pusher 3 är i produktions stadiet och att Kim Bodnia är med.. Låter inte helt fel.. Står ju ingenting om den och så så jag vet inte.. Är IMDB pålitligt eller? http://www.imdb.com/title/tt0425379/
Vad tycker ni andra som sett den?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.