I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Se alla Sagan Om Ringen extended-filmerna i sträck

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Redaktionschef

2005-02-02 14:45

Se alla Sagan Om Ringen extended-filmerna i sträck

Jag har alltid varit ett fan av Sagan Om Ringen och blev alldeles överlycklig när jag fick höra att dom skulle göra film av böckerna. Räknade ned för varje år som gick och såg som planerat filmerna, på bio, och blev jättenöjd.

Men i och med att det dröjde ett år mellan varje film så hackades dom ju upp lite, så då slog det mig och mina bröder att man kanske skulle försöka se alla filmerna på en och samma dag...vilket nog dom flesta också vägt över att göra men skulle man orka?

Ja det gjorde man. I söndags började jag och tre kompisar att se trilogin, extended versionerna givetvis, 9.15 på morgonen....vi var klara vid 22.30 på kvällen. Enda pausen vi gjorde var nån gång vid 15 när vi käkade en pizza lite snabbt.

Filmerna blev bättre när man såg dom i sträck, det blev mer EN film av det så att säga. Och känslan efteråt var att man lätt kunde ha suttit och sett i ett par timmar till, så bra är dom :)

någon annan som gjort detta? Vad tyckte ni?

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!