I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nån som har sett Saw!!?? Verkar brutal!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-02-01 00:27

Nån som har sett Saw!!?? Verkar brutal!

Nån som har sett Saw!!?? Den verkar brutal, grym och vidrig enligt recenssionerna! Nån som har sett den!? Inga spoilers plz!

SansProfit.... back again after all!

2005-02-01 00:27
http://www.imdb.com/title/tt0387564/

2005-02-01 00:28
Battlerappare

2005-02-01 00:32
tokgrymm jävla rulle, se den fort som fan
:c

2005-02-01 00:37
Kaneida: håller med om japan grejerna!

Men enligt recenssionisterna så var den lite brutal! det e ba gött...vill se nått sånt! verkar vara nice rulle!

2005-02-01 11:43
Kaneida : ahh ok...förstår vad du menar! ;)

2005-02-01 11:57
sans:

ärligt.. den hade sina stunder men jag tycker den var korkad, orealistisk o hade massa jävla hål i storyn.. mycket som hände osv hade jag väldigt svårt att tänka mig typ: ah, så skulle jag också reagerat.. filmen kändes bara fel.. och sen var den inte särskilt rå.. lite blod o lite grejs men inget chockerande direkt..men jag har sett så mycket skit..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-01 15:06
har ej sett den.. men ska nog se den imorn ... hoppas det inte är samma skit att någon klara sig som alla andra usa filmer att en enda person klarar av allt så trött på sånt skit .. vill att alla ska dö och mördaren vinner fan !!...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-01 15:27
Tycker fan inte den är så speciell och orginell alls. Betyget dras ner en del pga den otroligt dpliga skådespelaren som spelar doktorn.
"Och Paris Hilton skulle kanske valt att hålla sig borta från bioduken. Hennes insats i "House of whacks" gav henne en Razzie Award för årets sämsta kvinnliga biroll. "

2005-02-01 20:18
gillade den som fan. visst skådespelarna gav inte mkt till filmen, men vad kan man räkna med i en så här film? gillade dock storyn och framförallt slutet. en av dom bättre thrillers som jag sett på ett tag
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik

2005-02-01 21:48
Jag gillade den. Men de två skådisarna i huvudrollen är pissdåliga.

Men helt klart skön film.

2005-02-01 21:49
banga skådspelarna bara..
LEGALISERA CANNABIS

2005-02-02 12:47
men av av dem "dåliga" huvudrollskådisarna är igentligen en av männen bakom manuset! dem skrev kontrakt med den amerikanska filmbolaget på två vilkor att ena snubben får regisera och den andra ha en roll i filmen! det e nog därför (vet inte vilken snubbe nu för att jag har inte sett den än) en av skådespelarna suger! och kanske några till ...hehe

2005-02-02 18:24
det är han som heter " adam" i filmen, dvs Leigh Whanell. som har skrivit manus.. jag tycker hans instats var helt ok.

han som skrev storyn heter James Wan och har även regisserat filmen men inte gjort manus.
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008

2005-02-02 21:51
Filmen är bra ... värd att se!
"Whatever doesn't kill you simply makes you... stranger. "

2005-02-02 21:56
Inte så brutal men riktigt bra är den iaf, fått äckligt dåliga recesioner också.

2005-02-03 14:45
Har den på DVD; underbar rulle!
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2005-02-05 15:33
Såg filmen nyss, tyckte den var helt ok faktist lite bättre än alla vanliga thrillers/horror filmer i den klassen.

Fast dom borde ha kunnat göra den lite läskigare faktist.