american pie, när alla får fitta..
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
Click är fan sorglig alltså!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Micke och Molle , hela filmen men mest när tanten ska lämna bort Micke och alla djur i skogen är elaka horor. Det är den enda filmen som fått mig att gråta från början till slut.
slutet på pimp my black ghetto bitch var fett sorgligt :( jag ville ju se mera!
Suck me beautiful :D
What's Eating Gilbert Grape
Toastare
2006-12-19 19:30
Eternal sunhine on a spotless mind Det sjätte sinnet när brucans fru sitter och kollar på deras bröllopsvideo och har gråtit sig till sömns och Brucan förstår att han är död. Big Fish Lilja 4 ever nu börjar jag bara gråta så jag orkar inte mer... finns ju hur många som helst.
Jag skyller allt på Emma!
tycker att scenen i Crash, då den lilla flickan springer in framför pappan med sin osynliga skyddsmantel.
I aint talkin romance, but you get swept off your feet!
Inget slår Lejonkungen när Mofasa dör. :'(
American History X,när Danny dör.
Jag tänkte precis skriva ngt i stil med: "Den som skriver slutet på armageddon förtjänar att bli sparkad i skrevet och puttad utför klippan.", men sen såg jag att typ fem pers redan hunnit droppa skitfilmen. I låååååve joooo, Harriiiiii... Fuck outta here...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
21 grams när morsan får veta på sjukhuset att alal e döda, gripande jävla scen de druckna hästarnas tid Såg dne för sjuktlängesen va rätt ung och dum första filmen jag fick en klump i halsen till, undrar varför jag kolla på dne överhuvudtaget faktiskt men den va myyysig Den sista mohikanen när dom hoppar!
LEGALISERA CANNABIS
Sun_flex sa den jag precis tänkte skriva, fan den scenen är sjukt fin!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
det sorgliga man ser varje dag är extreme home makeover:P
-.-DMX-.-
anbe Orginaltitel :, It's A Wonderful Life
livet är underbart/its a wonderful life
orginaltitel: La vita è Bella
de är en italiensk film om en man och en kvinna som träffas och ÄLSKAR varandra sjukt mycke å får ett barn å sen hamnar på koncentrationsläger och pappan och pojken hamnar på samma ställe typ och pappan säger till barnet att de bara är en lek och att han måste följa reglerna för annars blir han diskvalifiserad typ.
en liten snabbresume.
väldigt sorglig film!
BountyBoo F26 Precis de jag tänkte skriva. Slutet på big fish är så jävla vackert.. Och eternal sunshine, när clementine precis har hört joels band, och de står i korridoren. Fy fan så bra de filmerna är!
pop full a beer
Guds Stad när Räven blir skjuten av polisen medan hans flickvän åker iväg i den kapade bilen och gråter. grymt sorgligt, musiken är skön. och i Good bye, Lenin! när mamman går ut ur huset och ser ikea-reklamskyltar, coca-cola-burkar och en lenin-staty som flygs iväg av en helikopter (hon tror att muren står kvar och att hon fortfarande lever i sitt älskade öst-tyskland).
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Slut scenen i Elefantmannen är väldigt gripande. En kamera vinkel tillsammans med Samuel Barber - Adagio for Strings. :(
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
alla filmer om slav tiden, rötter m,m krigs filmer, mycket misär i dom. scenen i band of brothers när odm hittar de campen me alla judar som tyskarna hade lämnat. den serien innehåller mycket blödiga scener.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag kan bara tala för den manliga befolkningen och den absolut enda gången den manliga befolkningen har rätt att gråta till en filmscen är när Optimus Prime dör...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
hur slutar forrest gump nu igen då? jag har för mig att det inte är så farligt? :/
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Slutet i Forrest Gump fick mej att må dåligt i veckor. Riktigt jävla sorgligt. Annars är jag så gay att jag tycker det är sorgligt när Frodo ska lämna övriga gänget
"Don't schsch me motherfucker"
varför skriver så många braveheart? en våldshyllning som påstår sig vara baserad på en verklig händelse men det enda som stämmer är typ William Wallace namn, slutet är ju så befängt det bara kan bli..usch för braveheart..... jag har bara gråtit till två filmer och det är "Countryman" (jamaicansk feelgood rulle från 81-82) och "The Wind that Shakes the Barley" (2006,lätt årets film, fin film om IRA och de irländska folkets kamp mot britterna)
DillSound like whoa.... för mer info: maila eller gör nåt annat
kom på att barn-/familjefilmer brukar ha jävligt starka scener. typ Lejonkungen när Mufasa dör och Simba förvisas, eller Shrek när Shrek och Fiona har bråkat och skiljs åt.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
jahfar_vss P19 så såvida inte en film är verklighetsbaserad till minsta detalj kan den inte vara sorglig?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Toastare
2006-12-21 08:53
Kalibr Jag älskar Big Fish! Tekone ja fy fan vad jag grät i band of brothers när de hittar koncentrationslägret.. och jag grät mig igenom Schindlers list också.
Jag skyller allt på Emma!
jaquil P19, jo men inte Braveheart, den är våldsglorfierande och snuskigt mycket amerikansk, bara tråkigt tråkigt våld våld våld och en hjälte som blir martyr...
DillSound like whoa.... för mer info: maila eller gör nåt annat
helt klart när volleybollen (wilson) flyter iväg från tom hanks i cast away.
A
Konsertbesökare
2006-12-21 19:43
i slutet av click bryter jag ihop.
Hela The Notebook " Dagboken " ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag måste också säga Big Fish. Finare slut får man leta efter
Hmmz, självklart ligger Forrest Gump högt på listan, när han pratar och när han för första gången under sista pratstunden bryter ihop lite och säger "I Miss you jenny".. då jävlar, då grinar jag som det inte fanns nån morgondag. Sen finns det rätt många sorliga filmer o så, Den Gröna Milen, Armageddon, Crash (som nån sa, när hon hoppar framför pappan o han står o skriker... goddamed, blir tårögd bara jag tänker på det) Sen i Plutonen när Vietnameserna jagar Elias till Adagio For Strings. När han blir skjuten o ställer sig upp o blir skjuten igen.. Det är en kraftig scen. Och inte att glömma, sista avsnittet av vänner är inte heller såå jävla ofarligt som man kan tro!
Helt klart Click .... då var tårarna inte långt borta! Även filmer som flickan med svavelstickorna och Lejonkungen ! Oxh såklart alla dom självklara som nämts.....
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Lejonkungen; När mofasa dör..sad shit asså
Meep meep
joo, fyfan.. gåshud över hela kroppen, våt längs kinderna och gråten i halsgropen!
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
GODDAMED VA VACKER DEN ÄR!!!
när lilla killen i Once upon a time in america blir dödad av nån jävel, den scenen när man faller till marken är sorglig fan. + till musiken
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
sagan om konungens återkomst slut åå fy vad jag gråter!
Helt klart när Goose dör i Top Gun.
Jag grät när jag kollade på Ferdinand på julafton :(
Mickaaaaaan.
Annars så e d väl American History X som alla andra redan sagt, kan inte komma på nån annan speciell...
Mickaaaaaan.
amar har Välkommen till Sarajevo någon orginaltitel? ska tanka ner den fan
Det ända sättet Crash är sorglig på, är att den är så fruktansvärt dålig. :)
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
American History X , i slutet ... :/