I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sopranos (Spoiler)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-12-05 22:52

Sopranos (Spoiler)

Dog verkligen Adriana?

2004-12-05 22:57
Dude, jag tänkte just skapa en topic om detta, LOL !

Jo,varför skulle Sil ha skadeskjuit henne liksom ? Alla som golar inom maffian måste ju bort,så har det la vart sedan scarface.
Jag kan tänka mig att tjejen som spelar Adriana vill satsa på annat än den serien nu, hon har ju vart med sedan starten. så dom fick la göra en "uncle pussy" åt henne så att hon kan gå vidare.
Men vi vet ju inte ! Tänk om hon hittas levande av en joggare nästa söndag och andas genom respirator sen.

Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2004-12-05 23:25
Adrianna got Wacked!

Tyckte synd om henne! allt hon gjorde va bara älska Christopher

God bless her poor soul!

Ajaa hon är med i Joey nu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-05 23:31
ILLINI_DUDE

Jo precis allt du säger stämmer nog, tänkte också så. Men jag vill gärna tro att hon lever och iom att man inte såg henne skjutas...
Fan hon är stendöd säkert. Jävla Christopher och Tony!

2004-12-06 05:56
jag uppfattade det som att the snitch dog iaf :)
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2004-12-06 09:20
skulle gissa på att Adriana dog för att skådespelerskan Drea de Matteo nu spelar i Joey...bara en spekulation men ändå mkt troligt...hon kan ju alltid dyka upp i ngn drömsekvens....frågan är väl FBI kommer våga kontakta hennes morsa och fatta att hon är död.....

2004-12-06 09:36
"så dom fick la göra en "uncle pussy" åt henne så att hon kan gå vidare."

haha ska hon göra som pussy och gästskådespela i ett avsnitt av king of queens eller? haha

inte sett gårdagens avsnitt än. men hon får fan skylla sig själv. kul som fan när hon spydde på the feds dock.

2004-12-06 14:51
drömm avsnittet var ju hur grymmt som helst
Jag är en tviiiiivelaktig figur

2004-12-06 17:59
Jag blev så jävla ledsen när Adriana dog, hon var riktigt grym. Men det var ju ganska väntat egentligen...
Skåne!

2004-12-06 18:16
Var Adriana grym??? Pundarhora som satt & golade hos FBI.
Nej tack!
Fett avsnitt igår iallafall!

2004-12-06 18:24
klart som fan hon var grym, lätt den grymmaste karaktären i hela serien. alla andra är förutsägbara som fan. pundarhora? haha, hon var fan så mkt bättre än de andra grabbarna grus...
Skåne!

2004-12-06 19:48
håller med om att hon var en grym karaktär.. men det var grymt att dom dödade henne, det var väl första gången man blev lite berörd av ett mord i sopranos.. folk som pussy och ralphie hade man ju inte så mycket sympati för..
den som hoppas skiter på sig och dör

2004-12-06 22:06
Missade avsnittet innan hon dog, vad hände?

2004-12-07 02:12
så jääävla fett avsnitt :D behövdes verklige efter det där drömavsnittet, fifan..

Fast ja missade en grej, morsan kom in o började tjöta o sen nrä jag kollade på teven så höll tony på och sparka ner christohper? var han bara allmänt sur över det med adriana o ville avreagera sig eller vad var det?
"I lay chicks like mother goose"

2004-12-07 02:34
ja tony var pissed att christopher knappt visade några känslor och bara satt o drack o drog nån lina eller hur det nu var ..
it's k-line baby!

2004-12-07 06:33
Kiprono,
Christopher var horsad för att han var deppad över adrianas död och Tony vill ju inte att att Chrissy ska ta drabb.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2004-12-07 10:42
adriana har alltid stöttat chris så jag gillade henne som fan. she had it coming. men men. bra avsnitt ändå.

2004-12-09 17:52
fan, snyggaste tjej nånsin dör. hah.
men fy fan vilket grymt avsnitt - det bästa jag sett iallafall.

någon som hörde när christoffer citera springsteen i början förresten? :D
owen-shearer

2004-12-09 18:05
Åh, det var jävligt synd! Håller med om att karaktären var väldigt bra - bara grejen att låta en fräsch och snygg tjej få problem med magen är jätteroligt och befirande, tycker jag. Dessutom var hon ett stort spänningsmoment: med magen, knarket, Tony och FBI.

Nu får den brännskadade älskarinnan gärna komma in och se läbbig ut och sabba för Carmela och Tony.

2004-12-10 11:12
va fan säger du grabben?? Ralphie va min sten klara favorit, helt cool kille han liknade mig till sättet
Jag är en tviiiiivelaktig figur

2004-12-10 16:59
ralphie den jävla horan!!!! hur bra är gladiatorn igentligen? bara det lixom.

2004-12-10 19:12
det tog i hjärtat lite när skotten ven genom luften... dem älskade ju varandra men familjen var starkare
chase the clouds away

2004-12-10 19:24
vafan fattar inte hur man inte kan uppskatta ralphie som karakt'r.. N'r han kommer in pa Bada Bing o skriker "I have come to reclaim rome" e sa javla bra

2004-12-14 01:17
i avsnittet med ryssen klacks ju skonaste citaten nansin:

Tony: Listen to me, this guy was a Russian green beret. He was in the ministry of the interior or something. He single-handedly killed 16 Chechen rebels. Be fucking careful.
Paulie: The guy killed 16 Czechoslovakians, and he was an interior decorator.
Christopher: Interior decorator? His appartment looked like shit.

2004-12-14 04:17
hahah skönt citat Teddy_Knogjärn

Fuck va jag kommer sakna sopranos.. tycker svt ska visa från säsong ett! Och lite oftare än en gng i veckan.

2004-12-14 09:15
Sopranos äger....
Fast det har helt klart gått ner sig lite de senaste säsingerna, mer drama mindre action...Gillade helt klart de första säsongerna bäst...

Liksom vad var dèt? Var dte i första avsnittet de mosade någon djävla tjeck inne i en Butcher shop? (Har för mig att dte var chris och någon mer).

Furio var ruggigt grymm med. Fast helt klart coolast just nu är ju som alltid chris.

Fan!? De dödade ju Steve också!??!??!?!?! Trodde han skulle vara med hela tiden, fuck.

2004-12-14 10:37
ryssen i skogen är lätt bästa avsnittet. pinne-barres heter det va? steve buscmei har varit med och skrivet det avsnittet för er som missat det. aiiight.

såg på sista igår och jävlar vilket avsnitt!!! bästa på hela säsongen! fatta att brooklyn är up for grabs nu eller!!!!

2004-12-14 13:32
tror jag. hoppas iaf. chris ska fan överta hela östkusten.

2004-12-15 01:56
phearlez
ar det sa han sager? mindes inte citatet sa jag tog det fran imdb.com

2004-12-15 02:58
A förihelvete, sista säsongen kommer i vår.. då jävlar.. känner på mig att carmela kommer att avrätta Tony framför sina ungar, sen stormar feds.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-15 08:33
Sopranos är det bästa som hänt TV sen skärmen typ..

När jag kollar på det så känns det inte som att jag kollar på skådespelare.. känns nästan som en dokumentär så bra det är. Det är verkligen den hårda och bittra jävla verkligheten typ.. kanske lite för hård och bitter ibland. Men alla har ju seriösa issues typ..
Och smågrejer som när nån säger att han/hon ska gå och pissa bara sådär, utan att det har nån som helst påverkan eller mening hahah. Så skönt är det :)

2004-12-15 09:03
MC_Kiprono P19

håller med dig där, du slog huvudet på spiken på nått sätt, sopranos har verkligen något magiskt över sig i jämförelse med andra serier
chase the clouds away

2004-12-16 20:52
riktigt bra sista avsnitt också.
någon som vet vad van morrison låten i slutet heter?
owen-shearer

2004-12-16 22:13
bjurman från aftonbladet skrev massa om den låten i sin krönika i söndags... så sök på aftonbladet...
Visca el Barça!
Battlerappare

2004-12-16 22:33
hon är nå fruktansvärt sexig :p
:c

2004-12-16 23:47
Rettep P18:

"8 (NY) Van Morrison
– För låten i "Sopranos" i kväll"

det var allt som stod, tyvärr

owen-shearer

2004-12-19 18:47
occ: japp den ska spelas in nu. De gjorde klart med kontrakten för någon månad sedan har jag för mig.