I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp med filmer?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2004-11-08 21:55

Hjälp med filmer?

Den första filmen jag vill ha hjälp med är "It". En "skräckfilm" jag såg för riktigt länge sedan. Har försökt att söka på den i dc++ och kazaa men ordet "it" är så vanligt att man får miljoner träffar eller så vägrar sökmotorn att söka. Skulle därför vilja ha lite mer fakta om filmen...vem har gjort den, skådespelare osv. Den handlar om ett par människor som är strandade på något arktiskt ställe där något monster tar skepnaden av människorna där så att ingen kan lita på någon.

Den andra filmen är också en film jag såg för länge sedan. Har ingen aning om namnet men den handlar om människor i framtiden (tror jag) som slåss mot intelligenta robotar. En scen jag kommer ihåg ganska väl är när det är några snubbar och en flicka som ska ta skydd i en stor bunker ute i ödelandet, men så blir flickan skjuten av dem i bunkern och visar sig vara en smart infiltrerande robot som vill komma in för att slakta.

Någon som kan ge lite info om dessa filmer? Skulle vara mysigt att få tag på dem nu i höstmörkret...

Tack på förhand!

"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman