I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-11-23 21:04
exakt, maja har fattat :)
"I lay chicks like mother goose"

2004-11-28 22:13
inte sista avsnittet nej

älskar dem drömmar han brukar ha, finns så mycke dolt under ytan så att säga...killen är ett levande vrak rent mentalt
chase the clouds away

2004-11-28 22:49
Missade avsnittet idag, är det nån som orkar göra en snabb summering av vad som hände?
*Down with the kids*
The queen of wishfull thinking
& P.R.O. Whoa Crew / Lite äldre, lite bättre!

2004-11-28 22:59
chase the clouds away

2004-11-29 00:13
nån tjej tony knullar med brände sig och hamna på sjukan. efte dte tog tony in på the plaza. där drömde en dröm(alltid lika sjuka) som varade hela avsnittet. pussy va med, ralphie va med, hon bilsäljerskan va med, morsan va med, carmine va med... en jävla massa döingar. farsan oxå. tråkigt avsnitt. gillar inte 5:te alls.

2004-12-12 22:22
så va tycker ni om säsongsavslutningen? insåg tony att det bara vara skuldkänslor som han hyste till sin kusin, för att därför wasta honom, eller gjorde han det barmhärtigt för honom istället för att låta phil tortera honom?

där i slutet när fbi kom trode jag det var johnny sacks snubbar som kom för att wasta tony, men det var rätt lustigt slut iaf
chase the clouds away

2004-12-12 22:29
Khozi

jag tror dem påbörjat inspelningarna på säsong 6, så det lär dröja ett tag :/
chase the clouds away

2004-12-12 23:10
Tony hade ju inte behövt döda sin kusin då, alla dom åkte ju fast ändå.

2004-12-12 23:57
Ett bra avsnitt som vanligt. Jag var inställd på krig, nu blev det såhär ist. Det känns som att det fortfarande finns ouppklarade trådar ute, som tex. ryssen i skogen. Jag har hela tiden varit inställd på en fortsättning där, men nu känns det nästan som det har gått för lång tid. Aja, det lär visa sig.

Den sjätte säsongen ses det fram emot något enormt iaf. Jag hörde att inspelningarna skulle börja till våren.
Men sen får det nog vara bra, det måste finnas ett stopp, annars blir allt bara urvattnat. Och Sopranos är för bra för att bli utdraget.

Och så blir det att önska sig boxarna av tomten så man kan se på detta mästerverk när man vill.
Jag är trött på ert smussel och snusk. Det enda ni tänker på är fruntimmer, makt och pengar. Fy fan. Jag ska bort från er allihop och den här jävla båten. Och det redan i Åbo.

2004-12-13 00:13
tråkigt att steve buscemi inte ska var med mer nu då =(
"I lay chicks like mother goose"

2004-12-13 03:11
jag tyckte det var på tiden att tony b skulle få sitt, hade seriöst blivit lite arg om inte tony s hade bestämt sig för att ta ut honom, vilket är det bästa för familjen.
och freddez, jag tror han dödade blundetto av bägge orsakerna...
you reek!

2004-12-13 09:54
Ah, jag tycker också att det är synd att Buscemi är ute ur serien! Tur att de gjorde honom helt knäpp och våldsam innan han sköts, men det var ändå lite sorgligt...

Bästa var ju att Tony stod upp mot Johnny... jag har stört mig sjukt mycket på hans kaxighet de senaste avsnitten.
Och den där Phil kan ju gå och slå ihjäl sig själv med käppen alltså.

Var det bara jag som tyckte mig se symboliken i att den här säsongen avslutades med att Tony kommer lufsande hem genom skogen och in på gården som en stor björn?

2004-12-13 15:41
maja
jag tror dom flesta såg den symboliken :)
det var därför dom gjorde det i slowmotion först så man skulle fundera om det var björnen eller tony.

buscemi är en av mina all time favoritskådisar, vilket visar sig väl rätt tydligt iom att jag började verkligen ogilla blundetto från mitten av säsongen mot slutet.
nåt som var kul däremot var när tony kom hem till paulie och såg tavlan, paulie är så jävla grym!
you reek!

2004-12-13 18:16
Näe, inte ifall det var Tony eller björnen som prasslade i buskarna för då visste man ju inte vem det var. Utan snarare att han var som björnen, när han gick omkring inne på gården. Liksom, nu är den riktiga björnen hemma igen... Hajar ni?

För övrigt kunde jag aldrig ogilla Tony B, jag kom hela tiden med ursäkter för hans galna utfall och slutade aldrig att hoppas att han skulle börja massera någons rygg istället för att bråka...

Jag tyckte att tavlan var en kärleksförklaring från Pauli - vänskapligt, inte gay... Men nehej då, för Tony är så jävla osympatisk som människa, och för dum för att fatta.