I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-07-24 18:13

Årstider

Jag skulle vilja ha tips på filmer som speglar en speciell årstid på ett bra sätt, om ni förstår vad jag menar? T.ex att många utomhusscener eller liknande finns med... Skumt att förklara, hoppas ni förstår. Hursomhelst, höst och vår är jag ute efter, men tipsa gärna om sommar- och vinterfilmer också!

Tack på förhand!

He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To.
Blessing To The Reader

2004-07-24 20:49
Sällskapsresan - Sol och sommar
Sällskapsresan II, Snowroller - Snö och vinter.
Be the change you want to see in the world.

2004-07-25 23:46
Hahaha, jo iofs, praktexempel :D
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader

2004-07-26 09:38
Philadelphia , och Sjätte sinnet .
Skön i höst i staden Philadelphia.

2004-07-26 18:50
Ok, tack, tror jag har båda någonstans... Länge sen jag såg Philadelphia, jag får allt ta och se om den!
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader

2004-07-28 20:06
Ok, låter intressant, tack för tipsen! Du råkar inte veta vara jag kan få tag på dessa, helst på DVD då?

2004-07-28 23:42
Ok, jag får leta runt lite iaf...