I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"In God's Hands" (niofilmen @ZTV ikväll)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2004-07-13 23:24

"In God's Hands" (niofilmen @ZTV ikväll)

Den här filmen sög tag i min blick på något sätt. Tänkte att när jag sett gårdagens nio-film på ZTV så kunde jag väl lika gärna se även kvällens, och på så vis ha tid undanlagd åt "50 first Dates" & "The Butterfly Effect" senare ;> Sagt och gjort!

Inledde i vanlig ordning med att kolla vad IMDB skallarna har haft att säga om filmen.

http://www.imdb.com/title/tt0140282/

Som ni ser är det inga direkt höjdar-comments den fått :/
Jag kände dock att det var dags att trots ett par dåliga röster samt en kass user-comment på framsidan inte var mindre än rätt att åtminstone ge filmen en chans. Klickade på "More user comments" av ngn anledning, och nästa resumé jag läste var betydligt bättre. Någon som sa att filmen inte passade "vem som helst" utan förmodligen skulle vara mest stimulerande för sådana som på ngt sätt kunde relatera till filmsfären.

Har nu sett filmen och är faktiskt mycket imponerad. Visst flackade det mellan olika steg i handlingen ibland, men det har jag även sett det göra på nya fräscha ansedda "sellouts".

Smider hem 699mb~.avi nu så man har i resväskan om man någon gång får lite mod och äventyrslust ;)