I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon som följer Uppdrag Chicago?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-07-13 20:26

Någon som följer Uppdrag Chicago?

Ja, är det någon som följer denna serie? Det är på det viset att jag varit uppe sent om nätterna, och då brukar det inte finnas mycket annat att kolla på... Men tyvärr så har jag missat ett par delar på sistone. Så om någon skulle kunna berätta för mig vad som hände med Ray Vecchio, så skulle jag uppskatta det väldigt mycket!

He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To.
Blessing To The Reader

2004-07-13 21:30
Jag kollar ganska ofta på det... Det är ett sånt där program som suger så jävla mycket att det blir skönt ändå. Dessvärre har jag ingen aning om vad som har hänt, senast jag kollade så hade dom bytt ut skådisen mot en annan lirare. Ganske var det du menade??
HMOR

2004-07-14 19:23
ja, vad var det som hände egentligen?

2004-07-14 21:08
Dark_Rhodez P24

Ok, men dom ser ju inte lika ut, får inte folk reda på vad som har hänt? Och med folk menar jag domaren och andra människor i domstolen under tiden han vittnar. Finns det någon förklaring?

Dj_Josh P17

Precis det jag menade.
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader

2004-07-15 22:26
Nä dom är ju inte lika för skit, verkar korkat det där
HMOR