Saló (102 days of Sado)
Är det någon som sett den? själv såg jag den i går och måste säga att det är det värsta jag någonsin sett, har aldrig blivit så illa berörd av en film (jag anser inte att jag är speciellt känslig). Måste veta om det bara är jag som är en mes, eller om den har samma effekt på alla människor?
Let´s diffuse it, old school!
Jo visst jag har väll sätt den lite halft någon gång. Den brukar ha den effekten på folk..
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
insane M sett den lite halft? Trodde inte det var möjligt, då är det jag som är en vekling alltså =).
Har bara hört talas om den. Jag skulle aldrig våga se en sån "vidrig" film, typ Salo, Cannibal Holocaust osv. Men det är roligt att läsa om dem =) Kan man få lite detaljer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Leffarn ja den heter sodom på slutet.. Har inte sett den, och tänker inte se den.. håll er till riktig film istället, dvs inte sån här skit..
Det är verkligen ingen film med klass, men den är ju inte otäck utan mer osmaklig....Vill man undra vad det är man ser på rekomenderas Men behind the sun, island of death.
Backar inte
den heter Salo or The 120 Days Of Sodomy inget annat. och det är du som är en vekling! nej ärligt talat är den rätt osmaklig, men det finns ju värre.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Märkte att jag glömde några bokstäver i slutet.. Syer P19 Vadå ingen riktig film? det är ju Pasolini =) Förövrigt har jag hämtat mig nu och är redo för något som verkligen ska få mig att må dåligt. Förslag någon?
odditee har försökt få tag på den ett tag nu, men utan att lyckas.
icon: Guinea Pig: Flowers Of Flesh And Blood skall du se!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
odditee dessvärre har jag inte råd att köpa film..
stängde av när dom åt bajs
I, Rowboat
seppuku: den gick upp helt oklippt i sverige! massa folk som lämnade salongen snabbt!
Ja precis. Den svenska version av Salò har länge varit internationellt eftertraktad då den har varit ganska ensam om att vara helt oklippt OCH dubbad till engelska. Ni som säger det är en skitfilm, har ni sett den? Är en riktigt bra rulle faktiskt, synd att folk bara ser den för äckligheterna. Dessutom var Marquis De Sade en grym författare.
seppuku P22 Ja det var med på versionen jag såg också, typ vanlig TV-reklam om pasta, rakhyvlar och sånt. Fan, undra hur investerarna tänkte alltså, "Åh, de ska släppa Salo på hyrkasett, där måste vi köpa en reklamplats för våran pasta, alla blir säkert jävla hungriga av den filmen".
Cyclones
Graniz Han blev mördad efter han gjort den filmen, men det är typ okänt av vem och varför. Men många tror ju att det var nån som blev upprörd över filmen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
anledningen till att han belv mördad har ingenting med filmen att göra. det hade att göra med att han köpt sex av en ung pojke..
Han blev mördad av en manlig prostituerad, brutalt mördad också...Sen vet man inte mer, det är ett jävla mysterie som det forskats i, allt som skrivs är bara teorier... 2Dope Pasolini var känd innan Salo så det är troligtvis inte därför den blev så uppmärksammad...
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
120 dagar. filmen är intressant...för studiesyfte.
We call them winerbrods.
Regissören blev väl mördad för att han gjorde den filmen?
12.
fick svar, ignoerra min fråga :)
12.