Konungens återkomst
Just nu sitter jag hos en polare och kollar på den. som har fått den en dag tidigare. för han har en videobutik. Nej men jag tycker dom borde släppa förlängda versionen samtidigt eller bara nån månad efter. Ville bara skryta lite. Ni dödliga människor får ju se den imorn som tidigast. Ha det bra.
This is genius!! where is my flame thrower?
Jag såg den för flera månader sedan, på bio. Loser!
Intressepenisen hårdnar!
mentative: har de inet gjort det nu, eller de ska imorgon, tror jag?
Intressepenisen hårdnar!
oj jag såg den nån dag efter premiären på bion, så vad har du att skryta med? att du ser den på tv:n? "wow"
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag var på alla tre premiärerna, moah
du kan inte haft alla, tvåan preades inte förrens efter premiären.
Sen är ju filmen inte speciellt bra så då är det ju ännu mindre att skryta om. Och anledning till varför dom först släpper en "vanlig" version och sen en extended är ju för att dom ska tjäna så mycket pengar som möjligt. Finns säkert många som köper "vanliga" boxen. Sen efter ett halvår när extended-boxen kommer så köper dom den med.
davvie, jaha, och med det vill du säga; att alla gillar olika filmer, att du är dum..?
Fan va en del folk verkar arga bara för att jag säger att jag fick se den en dag (tidigare med glimten i ögat) Och ja det är big deal att se den i hemmet. Mycket skönare än att höra massa korkade människor som frågar vem frodo är 72 gånger. Jag tror jag anar lite avundsjuka från vissa. haha Leve Marx!
såg alla tillsammans med journalisterna. släng er i väggen
superMrMagic P16 Har inte mycket att komma med om man sett alla tre filmerna på ders bio premiärer! Tro mig man slapp korkade männsikor som frågade vem Frodo var där så det var skönt, slår att se den hemma any day! Mastodontfilmer ska ses på bio (på premiärer om man är riktigt cool)
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Jag var på premiären och jag kom inte undan dom. alla har inte samma tur som dig tyvärr. Ja det är sant såna filmer ska ses på Bio, Filmer som Matrix ,Troja osv ska ses på bio även fast dom inte verkar så bra, så måste man se dom för effekterna
johanone P18: Med det ville jag få fram att jag inte tycker filmen är särskilt bra, eller i alla fall inte så bra som större delen av männskligheten verkar tyckta. Klart överskattad enligt mig!! Sen när blev det förbjudet att uttrycka sina åsikter? Varför tycker du jag är dum? mvh David
Du är inte dum, ditt inlägg var bara poänglöst. Att du inte gillar filmen spelar noll roll, särskilt när du inte ens motiverar varför. Sen angående de olika utgåvorna så vet nog alla om att de försöker pressa pengar och att de även lyckas, så det var onödigt sagt det med.
"Nej men jag tycker dom borde släppa förlängda versionen samtidigt eller bara nån månad efter." Det var svar på det där inlägget. Och vad jag tycker om filmen, med eller utan motevering, är väl ungefär lika intressant som att veta att du gått på alla tre premiärer. Tack och hej.
Med tanke på att tråden handlar om hans skrytande angående att han sett filmerna är det väl klart intressant att jag var på premiärerna. ...
I så fall är hela tråden ganska ointressant. Men det ligger nog nåt i det du säger i alla fall. Hur som helst känns våran diskution jävligt löjlig och är nog väldigt ointressant för andra whoa användare. Så vi lägger ner det här nu va? :)
superMrMagic P16 Min video butik fick in den för snart 2 veckor sen. Lol på den va.
superMrMagic P16 "Mycket skönare än att höra massa korkade människor som frågar vem frodo är 72 gånger." Du har inte varit på premiär va?
"Och Paris Hilton skulle kanske valt att hålla sig borta från bioduken. Hennes insats i "House of whacks" gav henne en Razzie Award för årets sämsta kvinnliga biroll. "
SakiSaki P18 Jo jag var på preimär, varför skulle jag ljuga? jckei P18 Fan vad ballt. hur kommer det sig?
Arlomeion P17 Nej det har du rätt i. Jag har inte startat en tråd på väldigt länge så jag tänkte att det var dags igen. då blev det en tråd där alla beefar med mig. Aja.
jag har haft konungen på dvd i en månad minst... god bless the force team liksom...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
superMrMagic P16 oj lucky you! jag ser nästan alla filmer 2-3 dagar innan dom släpps på dvd å vhs... är jag lika tuff eller tuffare?
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
Dr_Zoidberg P1 Det beror på om du kan göra en kipup eller inte
filmen var bra, men ibland blev det lite väl mycket "hej och hå", stör mig lite på att de i varenda dialog håller högtravande och upphåsade tal tex: "Gandalf O du store magiska vidunderliga mästare av magi, son av Gülfman den gröna besvärjaren.. kan du räcka mig korvbrödet".. men så är det ju i böckerna också, så det är väl så det ska vara. Pippins skönsång var lite påfrestande också..
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."
Jag säljer filmen för 120kr med frakten inräknad. bara att messa privat. Inplastad o allt!
Thaikopia eller? I så fall är det dyrt.
Ehhh? samma som säljs i era lokala butiker. tror du att jag säljer fulgrejer eller? region 2, inplastad.