Shrek 2...
Kommer snart..den har premiär i USA 19 Maj!! så om någon månad e den väl här..=)
Me is signin' off, peace out
ja man kan ju alltid hoppas=))
YES !! den kan man inte missa !
/Mvh Q
faen va nice! ettan va ju hur kul som helst =D
Married to the money, fuck the world, that's adultery
*Längta, Längta, Längta* - Eddie Murphy e fan bäst..
Shrek är lätt den bästa animerade filmen jag har sett och den enda bra filmen av Eddie Murphy på senare år så jag har stora förhoppningar på uppföljaren. Trailersen var roliga så den kommer nog inte göra mig besviken.. hoppas jag
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Enligt göteborgspostens utsände i Cannes så skulle den vara minst lika bra som ettan
Ta av dig din tjockisdräkt!
Joap..hörde att det skulle komma en 3:a oxå..but that is much later..=))
Har sett filmen nu, fy fan vad sjukt rolig den är, bättre än ettan :)
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
yoyo, på internet finns ju allt fan... shrek 2 t.om..
Joap hittat den osså på DC++..men e det inte rätt dålig kvalité på den?
Goodie_G: "Get PROPER".. så blir de nog bra ska du se..
TMP är bästa versionen just nu.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
Marcan: Nej, VideoCD är bästa...
Nu pratar jag om vilken grupp som har rippat den, inte vilken genre. http://www.vcdquality.com/index.php?page =search&genre=1&query=shrek+2
Aja nu har ja sett den iallafal..den e brao, men ja har inte bestämt mig riktigt om vilken ja gilla mest..1:an eller 2:an?
riktgit mysig film..dock tycker jag den är väl politiskt korrekt.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
1:an var super kul, 2:an kommer o vara d! as många kändisar ju!
den e såå sjukt kul. antonio banderas som en katt. det var fett kul
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker
Japp ja har osså set..så jävla ball..håller med om katten..haha men eddie murphy som åsnan äger ändå alla
redan sett den och den är fett rolig!
"three can keep a secret if two are dead"
oj. jag tycker inte ens att ettan var bra, faktiskt. den kändes lite stel. typ som ett spel där du inte kan röra dig utanför den planerade vägen... hmm ni förstår nog! :)
2:an va fan lite seg i början men sen kom den igång som fan :D Sjukt bra! XD
jag gillar små russinkukar
när kommer den då?! eller har jag totalmissat den?!?! :S
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
whoops nu skrev jag i helt fel tråd märker jag nu hehe... men den här filmenm åste man ju se oxå! ;)
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha
Crocodile Dundee for president!
Oj, sorry för det där andra inlägget blev Cp. :S Vad jag skulle säga var: Haha, har sett reklamen där åsnan gjorde såna där plopp ljud. :P
Crocodile Dundee for president!
jaja det e skit ballt..=)men Puss(katten)e fan skit ball oxå när han gör "the cute face"...visste fan inte antonio banderas kunde va så ball!