I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-04-16 11:52

Disney!

Man kan aldriga bli för gammal för Disney! Alla borde se alla!!!

Live and let die ? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ?

2004-04-16 13:05
jag ser ofta på klassikerna

2004-04-17 10:34
Björnbröder e iofs skit rolig och ruskigt bra ritad.

Men självklart tackar man inte nej till en bra disney film
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-17 10:49
Jag är mer för pixar, slipper all shlager tecknat som disney pumpat ur sig i alla år.
Pixar är fan mer äkta tecknat och mindre skit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-17 11:27
Pixar har ju gått ifrån disney, vilket jag tycker är bra. Nu kanske de kan gö filmer som de vill. Kanske vi får se nån mer animerad vuxenfilm. Det skulle va trevligt att se vad de kan åstakomma.
Up and Atom!
Producent

2004-04-17 11:52
det ska vara Kalle Anka finns fan inget bättre......
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2004-04-17 12:31
om vi pratar klassiker, så är Fantasia den överlägset bästa disneyfilmen..

2004-04-17 12:53
Kejsarens nya stil är lätt den bästa Disney filmen!! Damn va rolig den e.
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2004-04-18 09:25
PeRoN P22
Dom har inte alls gått ifrån disney dom har fortfarande kontraktet kvar på en till film efter superhjälte filmen som jag inte kommer ihåg namnet på just nu.

Sen kommer vi får se bättre pixar filmer....myyyyys.

Det skrev nyligen att pixar har planer att göra en toy story 3 också

2004-04-18 12:39
empire: jo...disney och pixar hår gått delade vägar. Det stod i tidningen för ett tag sen, de har en film ihop tror jag sedan är det slut. Vilket är urbotat korkat av disney!

2004-04-18 22:36
NoWice
åfan, måste missat det.

Otroligt skönt för pixar dock för dom hade tydligen ett ruttet kontrakt med disney och blir av med sjukt mkt pengar på det.
Men har nu fått ett bättre med något annat bolag har jag för mig.
Kommer dock inte ihåg vilket bolag det var...

Men iaf, mer pengar för dom och bättre filmer för oss.

Legend P20
Håller med där

2004-04-19 09:15
empire: fasst jag tycker synd om disney som kommer misslyckas så kopiöst nu....alla de sanaste succerna har ju varit tack vare pixar.

2004-04-19 16:04
NoWice
Så sant, inget av det dom producerat dom närmsta åren har varit nått värt.
Tror dom kommer få leva på sina parker och alla nostalgi saker dom har med musse osv.

Ohhh world on ice också ;)

Pixar härskar!

2004-04-19 16:19
PIXAR ska det va...trött på disney med deras dåligt tecknade schlagerfilmer som alltid tjatas ut på mcdonalds innan man ens sett dem.
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman