I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Multi] GTA V: Trailer 2

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

Admin

2012-11-14 23:50

[Multi] GTA V: Trailer 2

Såg att ingen gjort en tråd om trailern!

Klick-klick-klick!

Det här måste vi prata om! Tror ni det kommer bli bra? Personligen blev jag jävligt lockad av trailern.

Snabbinfo som släppts i dagarna för den som vill uppdatera sig:

* Release "Spring 2013"
* Tre spelbara karaktärer: den pensionerade bankrånaren, den yrkeskriminella knarkaren och tjugoåringen "from the street".
* Spelvärlden ska vara fem gånger så stor som den i Red Dead Redemption.
* Man ska tydligen kunna vara överallt från bergstopparna till havets botten, även om jag själv har svårt att förstå hur de ska väva in det sistnämnda.

Så, vad tror vi?

Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.

2012-11-15 01:12
Har rätt höga förväntningar faktiskt. Låter som ett rätt långlivat spel också.

När det kommer till karaktärerna så tror jag det blir väldigt svårt att toppa Nico Bellic. Nu vet jag inte om alla tre karaktärer har varsin story mode eller om man kommer skifta mellan karaktärerna till och från i samma story.. men hur som helst kan det bli intressant.

fan vad jag längtar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-11-15 11:00
så sjukt hypad e jag finns inte.

Hört att man kommer kunna skifta mellan gubbarna under uppdrag vid vissa tillfällen.
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2012-11-15 12:47
Hört att man kommer kunna skifta mellan gubbarna under uppdrag vid vissa tillfällen.

menar du att det är valbart om man vill skifta eller om det sker automatiskt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-11-15 12:52
Undra hur mycket vi kommer få höra från PETA när de ser rottweilern som nästan blir påkörd under en skottlossning haha..
Skivsamlare

2012-11-15 16:17
RDR klarade sig bra från PETA så det ska nog inte vara någon fara så länge dom skippar hot coffee den här gången.

Det ända som oroar mig är att blista compact inte dykt upp i någon trailer / screenshot ännu, hoppas hoppas!
fair enough..

2012-11-16 11:11
man kan skifta mellan alla 3 karaktärer med ett knapptryck närsomhelst sålänge man inte är på uppdrag, och om man gör ett uppdrag med alla 3 eller 2 av dom så kan man även då skifta precis när man vill. och denna skiftningen ska tydligen gå sjukt jävla snabbt och smidigt enligt alla tidningar som fick se demovisningen för pressen.

jag är mer taggad än någonsin för ett GTA spel, detta verkar helt insane, allt ifrån storleken till den nya spelstilen med 3 karaktärer.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2012-11-17 10:16
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2012-11-19 18:06
bara släpp skiten! hatar att vänta på rockstar

2012-12-03 19:09
Väntan blir olidlig, än värre när man är pc-spelare och släppdatumet gäller endast xbox360 och ps3 :(

Rockstar har sagt att de funderar på att göra versioner till pc och wii-u också.
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.

2012-12-03 19:26
vadå finns det ett officiellt releasedatum nu??
Arrangör

2013-01-14 02:46
Någon gång under våren släpps det. Längtar som fan!
japp

2013-01-14 17:17
Kan dom bara släppa det på PC tack, grafiken och allt kommer att vara bättre.. Nåväl, lär väl köpa det hur som men skulle föredra PC i detta fall.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Rappare

2013-01-14 17:18
Mars eller April tyckte jag Rockstar sa i en intervju. Hur som haver längtar jag !
Min signatur är inte så viktig

2013-01-14 22:14
"Kan dom bara släppa det på PC tack" lol
Poet

2013-01-19 17:15
Kommer bli tungt som vanligt, Rockstar släpper inte skitspel (även dom som är skit är halvbra)

Toppa Niko kommer bli simpelt, så långt ifrån min favorit karaktär man kan komma i gta serien. Föredrar nästan Fido från GTA 3.

Dock var han inte usel och storyn var bra, men kände ingen connection till han på något sätt. Folk som klagar på Gta4 är efterblivna.

Hoppas dock att dom tar lite saker från RDR till GTA5 free roamen, kunna levla upp och köra hideouts poker och allt sånt där vore fantastiskt.
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Arrangör

2013-02-02 12:50
Det blir försenat och släpps istället i September :(
japp

2013-02-02 17:03
"Kan dom bara släppa det på PC tack" lol

vad..? Alla GTA jag har kört sedan det kom ut -97 eller när det nu var har jag kört på PC..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2013-02-07 12:02
Släpps alltid senare till pc.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

Producent

2013-03-04 16:03
satan va hooked man kommer bli på gta v.... snacka om lagligt knark ^^
https://soundcloud.com/donkydrunkbeats///https://www.youtube.com/user/DonkyDrunk