Älskar det här spelet. Hade bästa livet hittills igår, kom tillbaka från 200 blod till 12000 efter ett antal avsvimningar och brutet ben. Hitta en traktor och reparera den, körde runt och letade helikopterkrascher i ett bra tag, hittade 2, ena fanns inge loot. Medans den andra gav mig en M249 med 2 magasin till. Avslutade natten med att parkera avsides och spara traktorn, fingrarna korsade nu att den står kvar när jag loggar in. Men min tillit till andra människor är inte stor efter ett antal dagar i det här spelet. Jag är vanligtvis hjälpsam och snäll. Men nu är man skygg och fientlig. TRUST NO1.... Försöker ta mig inåt på kartan såfort jag har en pistol,kniv,yxa,tändstickor och 2 läsk eller en vattenflaska. finns det ett sjukhus så tar jag 2 morfinsprutor oxå, har höjt min livstid betydligt sen jag började. Föredrar nattetid på servarna, tycker spänningen blir fantastisk då. Undrar hur länge det kommer ta innan ett fristående liknande spel kommer ut. För speltillverkare måste ju ha sett hur detta spel/mod har tagit fart.
”I know not with what weapons World War III will be fought, but I know World War IV will be fought with sticks and stones.”