Tycker mig se många bra spel påväg till PS Vita. droppar för sakens skull ett gäng spel:Spoiler LittleBigPlanet - bara testat ps3 versionen en enda gång och alltid vart sugen på merLittle kings story - fick jävligt bra betyg när det släpptes till Wii, men har aldrig testatOddworld: Munch's Oddysee HD - tyvärr är det ett utav 3d spelen från oddworld serien, men om det finns en lite större chans dom släpper något abe's oddysee liknande för att man köper denna så är jag på.Rayman origins - släpps både till PC, PS3, XBOX 360 och 3DS, så om man hellre vill spela på en annan konsol är de inga problem. grymt spel nonetheless.Time Travelers - ingen aning mer än att det kommer från samma företag som gjort Ni no kuni som känns som nått studio ghibli gjort, samt fotbolls rpg't inazuma eleven. men med ni no kuni i bagaget är det helt klart värt en titt.Touch My Katamari - aldrig testat något katamari, men det verkar ju sjukt nice och humoristiskt.Wipeout 2048 - helt klart det spel jag tycker verkar bäst till PS vita! älskar den här typen av racing(åh vart fan e uppföljaren till f-zero GX, nintendo? alla andra fzero suger så jag är specifik.) Super Monkey Ball: Banana Splitz - det bästa super monkey ball som släppts till wii, enligt mig kanske bättre än ettan och tvåan till gamecube. alltså kanske det bästa super monkey ball någonsin.Gravity Rush - riktigt spännande att se hur det här blir, verkar väldigt lovande. Riktigt många bra spel på väg enligt mig. Och det är som sagt nyss släppt. på senare tid verkar folk har glömt bort hur en konsol release ser ut, det har ALDRIG NÅGONSIN varit ett bra spelutbud när en ny konsol släppts tidigare. aldrig. Många utav dom spel konsoler som vi idag älskar och ser tillbaka på, hade knappt några nämnvärda spel under en lång lång period när de släpptes. WII U verkar bli den första konsolen någonsin som släpps med ett bra utbud, om man vågar tro nintendo. i övrigt vill jag påpeka att circle pad pro till 3ds är sjukt bekväm, så jag vill påstå att ni som nämner den på ett negativt sätt nog inte har provat den.