I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-10-26 14:41

[PS3] Co-op Spel

Detta brukar vara en ganska återkommande fråga... kunde dock inte hitta en specifik tråd för just PS3:an på senaste...

så, vad är era tips?
Känns som man har lirat de mesta som är värda(och ovärda) att lägga ner tid på...

Borderlands, Resident Evil 5, MW2, COD WaW, Uncharted 2, Little big planet, Saints Row 2 mm....

Army of 2 liren är nog ingen mening att nämna då jag knappt står ut 10 min.. kontrollerna, stelheten i gubbarna mm.

Kane & Lynch 2 verkar ju inte heller vara något att hänga i granen...

Vad återstår?

Några tips?

rapperted.se

2010-10-26 14:55
Skate 3 verkar ha någon form av online coop-läge.. Någon som testat det? Hur fungerar det?
rapperted.se

2010-10-27 01:51
Mja.. Jag tycker det är för bökigt att köra Skate 3 online.
bara massa dretonger som vill köra deathraces o hoppar in o ut.
Det bygger på att du ska skapa team o hålla låda.

Co-op uppdragen på MW2 kanske? ganska lite, men alltid nått.
Eller typ Fifa, Pes, nhl, nba2k osv,
där kan du ju härja hur länge som helst i ligor osv?

Read Dead Redemtion har väl ett gäng med co-op grejer.
tänkte köra lite inatt, då mitt gamla ps3 dog o så var det bye bye
med 99 % completed save filen :(
Jävligt peppad på att testa Zombie DLC'n också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-10-27 09:17
Coop uppdragen i MW2 är genomplöjda sen samma dag som releasen :)
Fifa kör jag och Red dead Redemtion är också förbrukat..

Det blev Skate 3 och onlinet funkade riktigt nice... Vi körde private så vi körde challenges mm. mot/med varandra... Riktigt tungt att lira ett skate-spel tillsamans med någon... So far so good!
rapperted.se

2010-10-27 15:24
såpass? va fan, adda mig då så klipper vi lite skate 3 nån dag.
Vore kanske kul o lira seriöst med nån som inte är ett
nervskadat 14-årigt Linkin Park fan från Wisconsin liksom.

Psn: The_Dipkid
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-10-27 15:29
Du får ge mig lite tid.. inte kört skate sen ettan.. Insåg igår att jag har MYCKET jobb kvar för att uppnå den forna skillnivån, hehe
rapperted.se

2010-10-27 15:38
Hehe, enda spelet jag NÄSTAN har platinum på..
Men jag gillar mest o lazea runt o försöka skejta trovärdigt,
skaterat-n3rd som man är.
Admin

2010-10-27 15:53
TheMatt:

Dog din PS3a också? Min dog igår.

Har hört att Rainbow 6-spelen ska vara roliga som co-op.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-10-27 16:09
Rainbow six är bra coopspel.. också lirade tyvärr..
rapperted.se

2010-10-27 18:57
Evolution:
Nej fan va bittert. man kan ju koka moderkortet i ugnen, skeppa den till tyskland mm,
men jag pallade inte. jag slängde skiten i garderoben o köpte en en ny.
Om jag orkar nån gång så ska ja se om ja kan plocka
ur den gamla HDD'n o överföra till den nya konsollen.
Jag fick YLOD för typ 1 månad sen. Ingen backup, ALLA save & edit-filer borta.
så jävla drygt. Som tur var så sparar ju IW ens MP-progress online,
det & trophys gick o hämta upp.
Men det blev kefft med all random dlc som mer eller mindre är gjort för att
man ska ha klarat grundspelen.. uschamigen.
Admin

2010-10-28 10:23
Har försökt ta reda på om det går men med största sannolikhet kommer din nya maskin vilja formattera hårddisken.

Kanske går att stoppa in den i en dator och fixa backup den vägen.

Jag tänkte nog skeppa iväg min. Har reklamationsrätt i ytterligare ett halvår och det känns lite surt att behöva lägga ut 2800:- till på en konsol även om det vore soft med en slim och större hårddisk. Det skulle också vara lite kul att försöka plocka isär och fixa maskinen själv även om risken är stor att jag misslyckas.

Jag sörjer framför allt att jag hade hittat 349/350 shards på Infamous samt allt småskit man hittat på Little Big Planet. Och co-op på MW2. Nazi zombies på WaW som jag precis börjat spela igen (måste ha klarat storyn har jag för mig). DLC som jag fått av andra.

Nu "måste" jag spela om alla spel. Kanske inte är så illa ändå :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-10-28 12:47
Samma issues här. Men jag pallar inte spela om en massa såna 30 h + spel.
Drygaste var typ 98 % på RDR & LBP grejerna ja.
Co-op på mw2 är jag så sjukt dålig på, så ja förlorade väl typ 12 stjärner.. :P
solly för kidnappet av tråden btw.

2011-09-28 19:46
Army of two, helt klart bästa spelen om man vill lira co-op, billiga är dom med!!

2011-09-29 07:42
Kanske inte din kopp av te...och det är lite bökigt i början att få till det men.....coop i Demon Souls rockar!

Bara sätta ut en blue stone, sitt på skype med den du vill lira med..och enjoy endless of death
JKIBMM
Poet

2011-09-29 15:38
Dead island är okej solo men bäst i coop
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-09-29 17:02
What Doggsonlol says is true folks!
JKIBMM

2011-09-30 00:41
Det går ju att sälja en trasig ps3.

Killzone 3 är väl det bästa co-op som gjorts till ps3 to date.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.