I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Multi] Medal of Honor
Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
KinG-PhiL
2010-09-06 11:55
Tycker det är löjligt rätt igenom. Spel är inte på riktigt av en anledning. Folk vill spela mot varandra med vänner för att ha kul.
Hennes son ville kriga för sitt land. Respekt till honom men skillnaden är stor?
Get Random!
marvingaye
2010-09-06 14:53
De borde oroa sig mer över att spelet faktiskt suger babianröv.
Ett spel som verkligen är "obsolete". Tillför ingenting. Det kommer inte med nåt nytt och det som spelet gör är inte bättre än vad andra har gjort tidigare. Eller varför ens jämföra med andra, multiplayern är inte ens bättre än vad DICE själva har gjort tidigare.
Meningslöst att det ens existerar. Men hey, kul för EA's marketing team att folk gnäller om det på TV. Gratis publicitet.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
CRIBBE
2010-09-06 22:27
såg deras nya trailer på 360in. Man ser att DICE har varit med och styrt i det hela. tycker nästan att det ser ut som ett tillägg till bad company. Blir nog att spela detta till black Ops kommer.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
KinG-PhiL
2010-09-06 23:16
det är ju bara att spela BfBc2 pary game eller vad det är när man kör 4 mot 4 så blir det nästan samma sak skulle jag tro! ;P
Get Random!
! P38
2010-09-24 15:25
Med tanke på vad många säger i förhandstest så verkar det vara en ganska stor skillnad jämfört med betan på många sätt. Men black ops ser helt klart intressantare ut just nu. Köper det kanske iaf pga HD remaken av frontline:P
KinG-PhiL
2010-09-24 21:21
tillgång till betan utav BF3 skulle vara enda anledningen till att jag köper detta om jag gör det :)
Get Random!
Evolution P42
Admin
2010-10-13 23:18
Någon som skaffat spelet och kan ge lite omdömen?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Borttagen
2010-10-13 23:34
Kollade review från gametrailers. campaign är 4-5 timmar lång och multiplayern har 8 banor och 4 spelsätt. Vissa banor går bara att spela i vissa spelsätt.
Hade tänkt köpa det för att ha nått nytt att spela tills Black Ops kommer. Elgiganten kommer kränga det lite billigare som de gjorde med Reach men skiten verkar inte ens värt det. Gillade inte betan så mycket och han på GT sa att Dice inte har fixat hit detection ordentligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Doggsonlol
Poet
2010-10-14 10:30
Enda chansen till att skaffa är om jag får skiten gratis, orkar inte ens skaffa det pga achievements (Whoas största achievementhora skaffar inte spelet = vad fan säger det)
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Evolution P42
Admin
2010-10-14 10:45
Övervägde att eventuellt skaffa det för kampanjen som jag hade hoppats skulle bli åtminstone 7-8 timmar lång. Men när de flesta påpekar att den är så här kort så blir det på sin höjd ett köp i vår när spelet ligger i realådan. Att spela som Tier 1 låter iofs kul men det är ändå för kort.
Och har Dice legat på sofflocket eller nåt? Hur kan man bara komma på 4 unika spelsätt? Visst måste man inte överdriva som MW men några fler kan man väl hitta.
Det enda som tilltalar en aning är att några påstår att det krävs mer strategiskt tänkande i mp:n, och inte bara allmänt kaos där alla springer runt överallt. Men jag vet inte om man kan lita på recensenterna, och det är verkligen inte skäl nog att punga ut 400-500:-.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Doggsonlol
Poet
2010-10-14 14:03
det jag spelade i betan på pc var inte heller för intressant, dock är jag ovan pc "gamer" det enda som var intressant var mapen men som sagt väldigt meh.
Det här är väl ungefär så mainstream det kan bli när det tilltalar casuals ang kort campaign och minimal mp.
får se om nån som skaffat det dyker upp och säger något som kan få en att vända och ge det en chans, men tror inte det
I.C.T.W
Ill be heading out soon
! P38
2010-10-14 20:13
Jag har spelat mp i cirka 4 timmar idag och jag tycker det är kul. Inte fantastiskt men kul. Jag och många andra bryr sig nog inte om att det bara är 4 modes, 5 om man räknar in hardcore som gör en jävla skillnad såklart. Alla vill ju bara döda varandra iaf. Det roligaste är helt klart sector control som funkar som domination och Combat mission som funkar som Rush i battlefield fast med olika objectives vid varje ställe.
Combat mission har 3 väldigt stora banor medans dom andra gamemodsen har 5 banor som man kan köra alla modes på, dom är utformade och uppdelade på olika sätt beroende på game mode
Banorna är bra utformade med mycket nivåskillnader, dock är 2 av combat mission banorna på tok för sniper vänliga. Specielt med tanke på att det inte finns någon killcam. Det hoppas jag dom fixar.. för en skillad sniper kan ha lekstuga och vinna matchen ensam i stort sett. Att det är mer taktiskt än MW stämmer helt klart, det finns många halvöppna ytor på banorna och som sagt många hus och gångar man kan gå in och upp i överallt. Så man får vara lite försiktig och tänka lite istället för run and gun filosofin i mw. Det är klart att om du kör Team Assault så får du räkna med att röra på dig ganska mycket, inte så hektiskt som MW men det kan gå undan.
Det är som många sagt i stort sett en blandning av MW och BC. Det fattas helt klart en del saker som gör båda bra men det får klart godkänt av mig. en stark trea^^
Det är mycket snyggare än det var under betan och ljudet är det bästa jag hört i ett FPS
Fixar dom killcam och fler banor i framtiden så tror jag att jag kommer spela dethär länge.
Bah blev lite osammanhängande där. Jag är så jävla dålig på att förklara saker
marvingaye
2010-10-15 12:10
Det är faktiskt lite sorgligt att Halo Reach ser ut att bli denna höstens bästa mainstream krigsshooter med schysst SP campaign och bra MP.
Ska nog ta semester från den här genren tills Battlefield 3 släpps. Gissar på det blir hösten 2011.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
KinG-PhiL
2010-10-15 15:01
Reach är ju episkt och black ops har potential .. Barebones <3
Get Random!
Doggsonlol
Poet
2010-10-15 16:16
marvingaye: Vad gör det sorgligt? Halo spelen har alltid haft bra campaigns och välbalanserad mp. Dock kommer Black ops sno titeln som årets bästa shooter pga att det är COD.
MOH fick 2 av 5 i aftonbladet, och dom brukar ge bra betyg till usla spel så antar att det här är riktigt dåligt med andra ord.
I.C.T.W
Ill be heading out soon
! P38
2010-10-16 01:22
Peter Ottsjö kan man ju inte lita på!
! P38
2010-10-16 01:25
Ska väl säga att jag aldrig skulle spendera 700 spänn på detta. Men har man några spel man är less på att byta in och får ner priset till 200 ja då tycker jag det är värt det. Är man en nitter jävel som klagar på allt och alla så funkar det dock ej
Doggsonlol
Poet
2010-10-16 14:16
haha Peter ottsjö kan ju vara sveriges sämsta recensent :) Men är fortfarande enda reviewn jag har fått i ansiktet och läst.
Spelet ligger ute i vardagsrummet men på fel konsol så har inte orkat testa det, kanske kan lira lite mp och återkomma med vad jag tycker känns nice (om det finns något)
Elgiganten säljer det för 399 så 700 slipper man pröjsa iaf.
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Louder
2010-10-17 10:46
Jag testade igår.
Nej...
! P38
2010-10-20 12:56
Gratis map-pack med 2 nya banor och 2 redesignade + 2 nya modes den andra november. Inte för att det spelar så stor roll då. Då köper man nog hellre Black ops.
! P38
2010-10-20 13:02
Ska väl lägga till att jag tycker single player är mycket roligare än både MW2's och BC2's campaign. Storyn suger ju såklart men det är kul
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»