[xbox 360] offline co-op, ej splitscreen. Tipsa!
Ja, rubriken säger väl allt? Tipsa om offline co-op-spel som INTE är splitscreen, alltså, man springer/åker runt på samma skärm. Älskade Baldur's Gate: Dark Alliance till PS2 och det närmaste till 360 verkar va Sacred 2. Någon som har någon erfarenhet av det spelet (offline co-op självklart)?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2009-12-04 21:41
Är inte jätte hundra, men Call of duty World at War kan ha offline co-op.
Ok, så då är det alltså två gevär i en och samma bild? EJ SPLITSCREEN!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sacred 2 är beast <3 sacred 2 (jag var först i sverige med 1000gs på det, och ensam om det i 6 månader lol) Fable 2 har sån offline coop också, 2 spelare 1 skärm sen om man gillar det är en annan femma.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Ok, jag kommer nog klippa Sacred 2 trots halvdanna recensioner. Blev mer övertygad när jag läste din tråd. Jag har verkligen försökt gilla Fable 2 men jag tycker det är så jävla träigt. Känns som att spela ett 10 år gammalt spel i HD typ.
Håller med rätt mycket där om fable 2, skitspel i lyxförpackning. Sacred 2 har inte fått speciellt bra recensioner men folk älskar det iaf, top 5 på min lista över bästa spel i år :)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Synd att det inte finns i lager bara. Tänker inte betala en röding för det.
Spyro the dragon (nyaste) The Simpson game. Det är dem roliga iaf. Sen massa skit spel som lego indian jones och så. Flest barn spel faktiskt. Ofta keffa. Tyvärr.
Lego spelen är inte skitspel, dom är helt okej om man inte pallar sitta och vara fokuserad
doggson Håller inte med. Okej Simpsons och så men just Lego spelen asså. Kanske till barn under 10 år. Typ lego indiana Jones. Man faller ju var 5 sec och har oändlig tmed liv och börjar på samma plats man dog efter 1 sec. Bara det lixom.... Fokuserad eller hjärndöd?
Gillar inte lego-spelen. Spel behöver inte va svåra men någon utmaning måste det ju va. Enda gångerna spelet (Lego Star Wars: The Complete Saga) blev svårt var när man fastnade någonstans o inte kunde åka vidare, vilket hände lite för ofta. Vill att det ska va ett bra spel som är kul att spela. Tror Sacred 2 är spelet, har spelat själv lite grann nu och det börjar bli kul. Va lite halvsvårt att komma in i men nu börjar jag som sagt gilla det. Idag (hoppas jag i alla fall) släpps Alien Breed till XBLA som verkar grymt, som också har coop på samma bild :D
xbox live??? där finns det FULLT med roliga spel man kör på samma skärm ju. Trodde du menar vanliga spel. Men kolla på live isf... Mycke smått och gott får 2pers på samma skärm. Ingen aning vad dem heter tyvärr.... typ cassel crashers eller nått, TMNT (ninja Turtels) (tyckte det var tråkigt men ladda ner demo/trial och prova lixom)
resident evil 5 var sjukt roligt första gången man lirade det co-op
http://www.myspace.com/loosecannonbv
vilken del av EJ splitscreen är det som folk ej förstår =P
Jag har Castle Crashers.
Om du tycker den är bra så har du MYCKE att hämta på live kan jag säga. Om den var dålig så får du nog byta konsoll till Wii eller nått för det finns inget mer än det som kommit upp i denna tråd
"Man faller ju var 5 sec" Då är man dålig. Finns ju Streets of rage 2 på arcade det är ju 2 pers sidescroller pawpaw
Jag tycker Castle Crashers är roligt men jag vill ha ett spel med lite mer substans. Nåt som man vill ta sig vidare på, inte bara ett party-spel. Jag kan typ XBLA-katalogen ut o innan så ge mig gärna några exempel. Tycker MYCKET(T) känns som en överdrift.
Marvel Ultimate Alliance 1 och 2!!!!
Jadu
doggson stog tillochmed i alla recentioner. Kontrollerna är så dåliga och det är mycket "hål" som man kan falla i. Att man sen börjar precis 1 centimeter innan hålet efter en secund gör att man faller i samma hål många gånger. Tråkigt iaf
Fele Där hade vi ett bra tipps. Inte så bra spel men 1an och 2an är helt okej om man INTE spelar ensam
HÖRRU! Arkadian warriors! holy shit att jag glömde, det är fucking awesome :D tanka demon på xbl det är fan teh shit med coop och skillz/lvling etc :) max lvl 20
Jaha. Hade fått intrycket att det skulle va ganska kasst men d e ju alltid värt att prova.
Jag gillade det iaf, men eftersom det är ett spel med lvling + skills i så gillar jag det nästan automatiskt :P Testa demon iaf så får vi se om det är något för dig :)