Game.se's Julkalender är igång igen
Ja det verkar som att game upprepar sin underbara julkalender från ifjol, igår var det dragon age 360 för 399, idag borderlands ps3 för 299... och iår har dom även en hitta-tomten-tävling. i like!
du är kär i mig.
man måste beställa va?
Get Random!
Fan vad kassa priser det var i hitta tomten-tävlingen. Majoriteten av spelen verkar vara till 360, iaf dom bästa.
Would I shit you? You're my favourite turd.
nej.. ps3 den andra och wii den 3de.. skit ju!!! .. vill ha ett fett spel
Get Random!
det kommer, är rätt säker på att assassin's creed, borderlands, dragon age och brutal legend kommer vara uppe till alla format, och troligtvis även fifa&nhl
du är kär i mig.
Fan jag hade lätt köpt borderland, idag är de lego..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hoppas arkham asylum dyker upp..
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
vill ha ett riktigt fett spel nu när man har pengar.. ju närmare jul ju mindre pengar får man juuuu :(
Get Random!
Moderator
2009-12-03 18:34
Fan jag hade lätt köpt borderland, idag är de lego.. hoppas arkham asylum dyker upp.. vill ha ett riktigt fett spel nu när man har pengar.. ju närmare jul ju mindre pengar får man juuuu :( Jag håller med. Hoppas dom tar sig i kragen och släpper några riktigt smarriga titlar nu i dagarna.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Halo Odst idag för 299
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
insane M Beställ Batman från play.com (32,49euro) eller zavvi.com (29,43 euro). Play har fraktfritt i hela Europa, från zavvi kostar det 1,15 euro. Blir med andra ord några kronor över 300:- (zavvi med dagens kurs = 316:-). Just zavvi har en del "galna måndagar" ibland då en del spel kostar ännu mindre. Bl a Batman som jag köpte därifrån i måndags för 22 euro. Eftersom det skickas från Europa behöver du inte oroa dig för en massa tull och skatter. Enda nackdelen är väl att du får vänta några dagar längre än om du beställer från svenska affärer, men det brukar ändå ta max 10 dagar inkl helger.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Gäller det bara när man beställer eller kan man knata in och köpa tro?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tydligen inte, ringde och kolla
men ofta ODST för 299.. alla som ville ha det har redan köpt det. Det kostade fan 300 en vecka efter releasen. jävle efterblivna game.. breeeh breh breeh
Get Random!
jävla gnäll det var! var glad att dom har en julkalender överhuvudtaget? kan ju knappast förvänta er monstertitlar för 200 varje dag. och jag jobbar själv på gamestop och vi säljer minst 5 ODST varje dag, och den ligger väl på en femhunka
du är kär i mig.
jobbar du på gamestop och pimpar games erbjudanden på fritiden? pffff brb, ringer din chef
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Haha, odst för 299 är lol. Köpte det två dagar efter rls för samma pris
Ja, dag 1-2
Nej! Fuck! Vad gick d på då?
Det står i första posten som svensson skrev. Varför är det samma spel idag som igår?
ok, hoppas det kommer igen. Fast 399 var väl inte sååå billigt?
det är bara ett spel under helgen. nytt igen på måndag tror jag
du är kär i mig.
Finns det ingen rabattkod på game som förra julen? :D Vill fynda Gamecard :D
var väl bara Dragon Age orgins till ps3??? :( :( eller????
Get Random!
nej, till xbox
du är kär i mig.
Sketet att ha samma spel under hela helgen
Någon som minns om samma spel (till samma konsol) kom flera gånger förra året?
nej, tyvärr. men om nåt kommer till 360 kommer det förr eller senare till ps3
du är kär i mig.
Idag är det Brutal Legend till PS3. 400:- känns inte så bra, kommer garanterat kosta under 300:- om några månader.
jagvillocksåhaenblog.com
Broderlands till 360 för 299 idag. Köpt!
Midas P27: Vilket spel brukar inte kosta under 300 cirka 6 månader efter release? tänker man på det sättet kan man ju skita i att köpa det dom 2 första åren iaf.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
vad var det på julafton i fjol?
Get Random!
MEN VAFAN enda jävla dagen jag inte är hemma så har dom borderland på 360!