I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-11-29 12:18

Final Fantasy 14?

Om någon av er kommer spela detta och gå in i det helt let me know!!

Så ser jag till att ni får spela med mig och brotha lynch hung!!

Yeah vi e galet stora rollspells nördar utanför hiphopen fall ni inte visste detta!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-29 14:12
Brotha Lynch Hung spelar MMORPG? :D
jagvillocksåhaenblog.com

2009-11-29 15:41
är det de som kostar pengar varje månad?
Som man bara kan köra online
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-11-29 21:22
jag lirar Final Fantasy XI med honom just nu Midas :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-29 21:23
Sellish

Det kostar varje månad ja.

Möjligt att jag kommer spela det, vi får se hur mycket det kommer kosta varje månad och hur mycket tid jag kommer ha när det väl kommer ut. Är anti att paya en månadsavgift för spel, men kan kanske böja mig för ett Final Fantasy :)
Ser fram emot XIII sjukt mycket mer än XIV iaf. Och FFvs.XIII kanske ännu mer.
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2009-11-30 17:33
Ok för att xiii kommer vara bra men versus är ju det liret som alla vi emokids väntar på.

angående xiv så kommer jag absolut ge det en chans men jag misstänker att jag är lite för konservativ (jag började spela online på riktigt för ett par veckor sedan) för att uppskatta det till fullo.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2009-11-30 23:33
kommer det till boxen eller what's up?
Get Random!
Groupie

2010-10-06 23:01
Så.... Vad har ni för recensioner nu då?

Sorry över att jag bumpar en gammal tråd, men funderar själv på att lira det..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2010-10-09 13:44
Gamestop sågade spelet ordentligt men jag avväntart fler intryck.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

Producent

2010-10-09 22:58
Spelet suger brutalt. Med så många bra MMORPGn som finns ute finns det ingen anledning att lägga tid eller pengar på detta.

2010-10-10 02:01
http://www.gamespot.com/pc/rpg/finalfantasy14/video/6281074/final-fantasy-xiv-online-video-review?tag=summary%3Bwatch-review

Det verkar suga rätt rejält tyvärr...

(Inlägget ändrat av Gogaku 2010-10-10 02:13:54)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Groupie

2010-10-10 02:22
Trist jag hade faktiskt höga förväntningar.

2010-10-10 12:52
Den kanske blir okej tills PS3 lanseringen nästa år, PC versionen suger riktigt brutalt som sagt.
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-10-10 14:20
Squeenix har tappat det. FF13 gillade jag inte heller.

Hoppas fan FFvs13 blir bra.. annars RIP FF.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Skivsamlare

2010-10-11 13:03
FF serien är typ som Nas. Det gjordes ett riktigt mästerverk för många många år sen och folk hoppas hela tiden på de nya släppen men blir besvikna varje gång.

2010-10-11 16:08
hahah, jag gillar den liknelsen. Det är ju tyvärr så.

Fast känner att jag måste nämna albumet Distant Relatives som släpptes i år, visserligen inget hederligt solo album av Nas (det är ju egentligen det man väntat på!) utan en collab med Damien Marley. Still, en del schyssta tracks på plattan :)

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Groupie

2010-10-11 16:58
marvingaye

Den här tråden handlar inte om nas...