I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stora problem med guitar hero

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2009-09-01 21:56

Stora problem med guitar hero

Har alltid haft en "tjock-tv". Guitar hero fungerade klockrent då, inget lagg. Nyligen har jag inskaffat en sån här tv

Länk till http://www.testfreaks.se/tv/philips-42pfl8404h/

Och nu fungerar det oroväckande dåligt. Bytte batterier men det glappar som fan, det är någon hemsk fördröjning så den tar inte tonerna. Det går bra och så i menyerna men när man börjar spela ballar det ur.

Tog med mig grejjerna och åkte till en polare som har tjock-tv, där fungerade det klockrent absolut inget problem. Jag kör ps3 nu med en medföljande sladd, det är hdmi på sladden från ps3:an sen är det sån här vanlig med 3 sladdar (sorry vet inte vad inte vad dom heter).

Kan det vara så jävligt att det är sladden det är fel på? Att man är tvungen att köpa en hel HDMI för att det ska fungera på en LCD?

Kan det vara något med det trådlösa i min lägenhet? Något som ger störningar? Det blir även något "flimmer" på skärmen.

Snälla hjälp mig, köpte nyligen det och är så deppad att det inte fungerar.