PES är mycket bättre än FIFA tycker jag. Jag har båda spelen och jag har spelat mycket av båda, men jag har spelat mycket mer av PES eftersom att det är sååå jävla mycket roligare. Det FIFA har men som inte PES har är originella lag med licenserade lag o registrerade spelare. Alltså, vissa lag heter något annat än vad de heter på riktigt, men de har de spelarna som finns i laget. Tex: Ett lag kanske heter Rema FC och har spelare som van Nistelrooy, Casillas, Raul och Sergio Ramos. Då är det uppenbart att laget är Real Madrid CF och det vet man av spelarna. Men nu är det så att Real Madrid är licenserat i PES och även i FIFA då, men jag tog det bara som ett exempel. Men av vad jag tycker så är PES myyyyycket mer underhållande och roligare. Tycker FIFA inte är lika kul på nått sätt, det är inte samma känsla när man spelar matcherna i FIFA som när spelar i PES. I FIFA känns det enformigt, men i PES så blir det ett nytt äventyr i 90 min för spelarna och mig. Så känns det helt enkelt. Så, Pro Evolution Soccer is better.
The only time you feel alive is when you're dead