I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-06-26 23:22

xbox 360 fråga

Hej jo nu är det så här att jag har lessnat på sf4 och x-men orgins: wolverine!

så ja satt åh tänkte å att byta in dom mot nåt annat spel, men kommer inte på nåt så tänkte fråga er vilket ni tycker att ja ska byta till?

(och jag vet) att jag inte kännar på att byta, men ja kommer som int spela dom nå mer så vrf ha dom liggandes då? (:

sj så har jag haft funderingar på:

Saints Row 2

eller

Left 4 Dead

men sen så finns det juh så mkt andra spel också ;-)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-27 00:17
GTAIV. som du säkert prövat är ju dubbelt så mkt bättre en saints row2.
assasin's creed.
fallout 3
oblivion
fable2
COD4
The Orange Box!.
The Darkness.
BIT POP is taking over klockan 8

2009-06-27 03:14
Lirade L4D hos en polare, tycker att det är skönare att spela på datorn än på X-boxen, Saints Row har jag inte hört så mycket om.

Däremot, Prototype - Verkar hur coolt som helst, typ som GTA fast du är ett misslyckat projekt i framtiden, iaf så jag har tolkat det.
Sacred 2, fick tips här på whoa om det - grymt gjort hack N slash spel, rekommenderas.

Oblivion och COD4 som kamel skrev går ju alltid hem det också. :D
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2009-06-27 03:17
Word!
Oblivion o Cod4!
Och Fallout
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-06-27 06:01
Okej, tyckte Saints Row 2 va roligt (:

hm,gta iv? va äh he fö spel?

tänkt bara nä du sa att he va som SR2.

Nja tyvärr ha ja prova Fallout 3 och de va inge kul, cod4 går juh eh gode kul men ja hade tänkt vänta åh skaffa Modern Warfare 2

Kom me fler tips gott folk på whoa ;-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-27 14:07
vet du inte vad grand theft auto 4 är?
du är kär i mig.

2009-06-27 14:41
Svensson nope ha alldri hört talas om det :S

2009-06-27 17:29
antar att du skojar... alla vet vad gta är. fan, min morsa vet det. snabbast säljande spelet genom tiderna?
du är kär i mig.

2009-06-27 17:45
Svensson ja skojar alldrig när det gäller om spel, vet att det finns gta upp till San Andreas elle va den shiten kallades, men visste inte att det hade kommi nå nytt..

2009-06-27 17:48
då är det nog något du ska kolla upp...

kolla...
du är kär i mig.

2009-06-27 18:00
nja såg faktisgt inte så roligt ut

2009-06-27 20:57
HERRE GUD...
du är gamer och vet inte vad GTAIV är:S:S:S:S:S..
eller har du kanske nyss börjat spela?
BIT POP is taking over klockan 8

2009-06-27 21:36
kamel ja jag är gamer (: nope har inte nyss börja spela ;-) ja har bara inte palla att bry mej om de ha kommi nå nytt gta spel..!!

2009-06-28 13:12
men asså dom pratade till och med på nyheterna om det, och det var reklam ÖVERALLT!
du är kär i mig.

2009-06-28 20:25
Svensson som jag sa nyss så har jag inte orka bry mej om de ha kommi nå nytt, sen har man jobba för fullt (som alla andra här)

men men shit the same, ja kolla lite trailers och skit på youtube och de är inge ja tänkt skaffa!

2009-07-04 22:26
nej nej nej.. anledningen till att jag köpte xbox360 var helt o hållet för Gears Of War.. fetaste spelet jag någonsin spelat. GoW 1 och 2.. lite synd är att spelen i sig inte är så långa. men sjukt feta spel. därefter har jag provat runt lite för andra spel me ribban var satt så högt upp så jag har inte fastnat riktigt förrän jag köpte Call of Duty 4 som skall (enligt all även personal på GAME) vara bättre än 5an.

Så rekommendationer Gears of War 1 och 2 och Call of Duty 4.. lätt 3 av dom tyngsta till XBOX360.

2009-07-04 22:27
litet instick är Fallout, riktigt bra single player spel, även den i högsta klass med de andra!

2009-07-05 14:55
kamel P17: Du kan ju fan inte kalla dig gamer när du rekommenderar GTA4 till någon. "KÅM KÖP BLI FETT NÖJD MED 30 TIMMARZ SPELTID"

Pappz: har du en polare att köra med är Saints row 2 tusen gånger roligare än gta 4, finns lite mer variation än i gta 4 minst sagt.

Left 4 dead är mest värt att skaffa om du har 2-3 polare att köra med eftersom ai:n är lite retarded, det kan dock hålla ett bra tag beroende på hur bra man är
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-07-05 18:10
Tydligen så är man "äkta gamer" om man mäter ett spels värde i kvantitet(antal speltimmar man kan få ut av det) istället för kvalité.
En "äkta gamer" bör dessutom vara oerhört endimensionell och trångsynt i sitt tänkande och endast tycka om/förespråka för ett spel i en viss genre.
Att råka gilla två liknande spel på olika sätt(eller ännu värre, två konsoller) om de båda erbjuder nöjesfyllda upplevelser är närmast tabubelagt.
Man bör dessutom ignorera det faktum att spelet man förespråkar för både sålt betydligt mindre och rankats sämre bland kritiker i jämförelse med det spelet man avfärdar. Den "äkta gamerns" subjektiva åsikt väger tyngre än allt annat och hänsyn för andras subjektiva åsikter/säregna smak bör inte tas med i beräkningen alls.

Man lär sig något nytt varje dag, gott folk.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-07-05 19:53
du har ju inte ens en sony hdtv till ditt ps3 så du kan ju gå hem till norrland igen
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-07-05 20:53
haha. <3
MS gör ju inga tv apparater så det skulle bli orättvist för mitt 360 om min hdtv var sony. jag försöker vara snäll mot henne nuförtiden
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-07-07 10:16
Hell yea! panta burkar och joina mig på live!

Dieallot

2009-07-10 00:43
assasin's creed är skit kul :P

2009-07-11 06:54
Din signatur passade ju din post bättre än något annat

Dieallot
Groupie

2009-07-12 01:27
WTF inte vet vad gta iv är??!??!?!!! Folk tältade ju utanför affärer o grejjer, fan förra årets Spel-händelse

2009-07-12 14:05
Förra årets mest överhypade spel för den delen också

Dieallot